Οι Βρετανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες είναι βέβαιοι για τις ισχυρές πωλήσεις του Ιανουαρίου, αλλά λένε ότι μπορεί να χρειαστεί μια δεύτερη σεζόν αιχμής για να αποφευχθούν μεγάλες εκπτώσεις το επόμενο έτος.

Οι ταξιδιωτικές εταιρείες ανέφεραν τη συνεχιζόμενη σημασία των διακοπών στις δαπάνες των νοικοκυριών, τη χαλάρωση του πληθωρισμού και τη συζήτηση για φορολογικές περικοπές ως λόγους αισιοδοξίας ενόψει της περιόδου αιχμής του 2024.

Μιλώντας στο Συνέδριο Λιανικής της Hays Travel στην Πορτογαλία, η πρόεδρος Dame Irene Hays προέβλεψε ότι το 2024 θα είναι μια καλή χρονιά , με μια δεύτερη ώθηση πωλήσεων για επιπλέον χωρητικότητα, αντιστάθμιση εκπτώσεων και διατήρηση των τιμών.

Η Jet2holidays, η easyJet διακοπές και η Tui UK αύξησαν συλλογικά τη χωρητικότητά τους κατά 3,3 εκατομμύρια επιβάτες από τον Οκτώβριο του 2022 έως τον Οκτώβριο του 2023.

Ο Hays είπε ότι οι πρόσθετες διακοπές προς πώληση για το 2024 από τους τρεις κορυφαίους προμηθευτές του πρακτορείου σήμαιναν ότι υπήρχε επιπλέον δυνατότητα πώλησης 28%.

Είπε: «Σκοπεύουμε να επενδύσουμε σε μια δεύτερη περίοδο αιχμής. Πάντα πουλούσαμε καθυστερημένα στο παρελθόν, αλλά τα στοιχεία δείχνουν ότι δεν πρέπει να σχεδιάσουμε το ίδιο [μάρκετινγκ] όπως τον Ιανουάριο-Φεβρουάριο».

Ο Hays είπε: «Δεν έχουμε δει ποτέ τόσο ισχυρή πόλωση στην αγορά.”

Η Hays Travel έχει επενδύσει σημαντικά στην καμπάνια της για την αλλαγή του έτους, καθώς οι διακοπές παραμένουν μία από τις τρεις πιο επιθυμητές αγορές των καταναλωτών, είπε.

«Ξοδεύουν περισσότερα επειδή δίνουν προτεραιότητα στα ταξίδια σε σχέση με άλλες αγορές», είπε.

Οι πράκτορες Advantage στο συνέδριο Latitude Cruise της περασμένης εβδομάδας στο Παρίσι κλήθηκαν να εισέλθουν το επόμενο έτος με μια «θετική νοοτροπία» και «να μην κολλήσουν» ανησυχώντας για τον αντίκτυπο της κρίσης κόστους ζωής, με το 2024 να φαίνεται «πραγματικά ελπιδοφόρο».

Ο επικεφαλής της εμπορικής εταιρείας Advantage Travel Partnership, John Sullivan, προέβλεψε ότι οι πελάτες θα συνεχίσουν να αυξάνουν τους προϋπολογισμούς ταξιδιών καθώς προέβλεψε μια «τεράστια» περίοδο αιχμής .

Είπε: «Η κρίση του κόστους ζωής είναι μόνο ένα μέρος της ιστορίας – υπάρχει ένα εντελώς άλλο μέρος της αγοράς που έχει χρήματα να ξοδέψει».

Ο πρόεδρος της Miles Morgan Travel, Μάιλς Μόργκαν, δήλωσε ότι:

«Έχουμε ρεκόρ πωλήσεων εδώ και δύο χρόνια. Υπάρχουν πολλοί λόγοι για να είμαι χαρούμενος και τα επιτόκια [στην αποταμίευση] δίνουν στους πελάτες μου εμπιστοσύνη. Έχω μόνο μια βασική ανησυχία: την πλεονάζουσα παραγωγική ικανότητα στην αγορά μικρών αποστάσεων».

Ο διευθυντής του Polka Dot Travel, Mark Johnson,σημείωσε: «Ο πληθωρισμός έχει υποχωρήσει. Γίνεται λόγος για φοροελαφρύνσεις. Οπότε περιμένω ισχυρές κρατήσεις τον Ιανουάριο».

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Premier Travel, Paul Waters, προέβλεψε ισχυρές πωλήσεις στις αρχές και στα τέλη του επόμενου έτους, προσθέτοντας: «Η φιλοδοξία για ταξίδια εξακολουθεί να υπάρχει και οι πελάτες θέλουν την καλύτερη τιμή».

Η διευθύνουσα σύμβουλος της Althams Travel, Sandra McAllister, προέβλεψε ότι οι πωλήσεις του Ιανουαρίου θα ξεπεράσουν τα ρεκόρ. «Εφόσον δεν υπάρχουν μεγάλα γεγονότα, πιστεύω ότι βρισκόμαστε σε καλό δρόμο», είπε.