Tεράστιο αντίκτυπο στην ανάπτυξη των επιχειρήσεων είχε η αναστολή των εταιρικών ταξιδίων. Αυτό πιστεύει το 90% των ερωτηθέντων σε παγκόσμια έρευνα της Corporate Travel Management.

Η αδυναμία για εταιρικά ταξίδια φάνηκε ιδιαίτερα στην οικονομική απόδοση των εταιρειών (68%). Επίσης ήταν ορατή και στην ικανότητα υποστήριξης και αλληλεπίδρασης με πελάτες και υπαλλήλους (65%).

Μόνο το 14% των εταιρικών πελατών της CTM πιστεύει ότι οι αλλαγές στις ταξιδιωτικές πολιτικές της εταιρείας τους που έγιναν σε σχέση με το COVID-19 θα ήταν μόνιμες.