
Στο νησί Χαϊνάν της Κίνας οι επισκπέτες σε 50 ξενοδοχεία κάνουν check-in και πληρώνουν με την αναγνώριση προσώπου.
Ο παροχέας λύσεων δικτύου της βιομηχανίας φιλοξενίας Shiji σε συνεργασία με το Fliggy της Alibaba κάνουν την άφιξη και την αναχώρηση από τα 50 ξενοδοχεία “παιχνίδι”, εισάγοντας την νέα τεχνολογία και η εταιρική σχέση στοχεύει να προσφέρει μια απρόσκοπτη εμπειρία επισκέπτη για τους ταξιδιώτες στην Κίνα.
Σύμφωνα με την συνεργασία, η Fliggy θα χειρίζεται τα δεδομένα κράτησης των πελατών και η Shiji θα είναι υπεύθυνη για την ολοκλήρωση, τη διανομή, την πύλη πληρωμών και τα επιτόπου συστήματα.
Κατά την κράτηση μέσω του Fliggy, οι πληροφορίες του επισκέπτη θα υποβάλλονται σε επεξεργασία μέσω της Shiji Distribution Solutions στο σύστημα διαχείρισης ακινήτων του ξενοδοχείου.
Όταν ο επισκέπτης φτάσει στο check-in, απλά πρέπει να σαρώσει τα δικά του στοιχεία ταυτότητας στο κιόσκι που έχει εγκατασταθεί στο ξενοδοχείο.
Το λογισμικό στη συνέχεια επαληθεύει το αναγνωριστικό στοιχείο έναντι του συστήματος δημόσιας ασφάλειας, εκτελεί εξουσιοδότηση πίστωσης και παράγει την κάρτα χώρου. Το σύστημα περιλαμβάνει την ενοποίηση μεταξύ πολλαπλών συστημάτων.
Η ιδέα μπορεί να επεκταθεί σε όλα τα ξενοδοχεία ώστε να μειωθούν οι χρόνοι αναμονής για τους επισκέπτες, αυξάνοντας παράλληλα το χρόνο για να τους βοηθήσει τους επισκέπτες του ξενοδοχείου.
Η όλη διαδικασία διαρκεί περίπου 30 δευτερόλεπτα από την άφιξη στην έκδοση της κάρτας δωματίου, συμπεριλαμβανομένης της εξουσιοδότησης πληρωμής.