Kαθυστερήσεις κατά την αναχώρηση και μεγάλη αναστάτωση προκλήθηκε στον τερματικό σταθμό 4 του αεροδρομίου Ορλί της Γαλλίας.

Ο αερολιμένας στο Παρίσι παρουσίασε μια βλάβη στο σύστημα διαχείρισης των αποσκευών, όπως έγινε γνωστό από πηγή του αεροδρομίου. Η δυσλειτουργία αυτή ακόμη «δεν έχει διαπιστωθεί πού οφείλεται, ούτε έχει επιδιορθωθεί» το πρόβλημα, ανέφερε.

Η Groupe ADP, η διαχειρίστρια εταιρεία του αεροδρομίου, επισήμανε ότι από τη βλάβη επηρεάζονται περίπου 10.000 επιβάτες που πρόκειται να επιβιβαστούν σε 40 πτήσεις για χώρες του εξωτερικού ή για υπερπόντια γαλλικά εδάφη. Η βλάβη είναι «πρωτοφανής», σημείωσε, διαβεβαιώνοντας ότι οι τεχνικοί είναι επί ποδός.

Σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ, η πηγή του αεροδρομίου είπε ότι όλες οι πτήσεις που αναχώρησαν από τον τερματικό σταθμό 4 έφυγαν με καθυστέρηση τουλάχιστον μίας ώρας και αυτό γιατί η διαχείριση των αποσκευών δεν γίνεται με μηχανικά μέσα αλλά με τα χέρια. Ως αποτέλεσμα «συσσωρεύεται τεράστιος αριθμός από αποσκευές, με τους επιβάτες να αναχωρούν χωρίς αυτές».

Αεροσκάφη των εταιρειών Air Caraïbes και French Bee αναγκάστηκαν το πρωί της Πέμπτης (3/8) να απογειωθούν χωρίς να έχουν παραλάβει τις αποσκευές των επιβατών, επιβεβαίωσε ο διευθυντής τους, Μαρκ Ροσέ. Η βλάβη αυτή, σε μια περίοδο αιχμής για το αεροδρόμιο, εν μέσω των καλοκαιρινών διακοπών, «προκαλεί μεγάλη αναστάτωση», πρόσθεσε, υπολογίζοντας ότι τα αεροσκάφη των εταιρειών του καθυστέρησαν «από μία έως και τρεις ώρες». Σχολίασε μάλιστα ότι «δεν μπορεί η βλάβη σε έναν κυλιόμενο διάδρομο να μπλοκάρει ένα γαλλικό αεροδρόμιο τόσο σημαντικό όσο το Ορλί».