“Από σήμερα η Thomson αλλάζει για να γίνει Tui, με αποστολή να συνεχίσει να εκσυγχρονίζει τον τρόπο των διακοπών”.
Με αυτό τον τρόπο, ανακοινώθηκε ότι η Thomson, η μεγαλύτερη ταξιδιωτική εταιρεία στη Βρετανία, υιοθετεί και επίσημα το όνομα της Γερμανικής μητρικής εταιρείας.
Ηδη στα 600 καταστήματα της Thomson έχει ξεκινήσει η αποκαθήλωση των πινακίδων για να εμφανίστουν με την επωνυμία Tui και η εταιρεία έχει οργανώσει τηλεοπτική διαφημιστική εκστρατεία για να ενημερώσει τους πελάτες ότι “η Thomson αλλάζει σε Tui”.
Η αλλαγή επωνυμίας φέρνει και επίσημα το τέλος του φημισμένου Βρετανικού ταξιδιωτικού οργανισμού με το εμπορικό σήμα Thomson, ο οποίος ιδρύθηκε το 1965 και γνώρισε στους Βρετανούς τις διακοπές με “ήλιο και θάλασσα” στη δεκαετία του ’70 και του ’80.
Τα ονόματα των ταξιδιωτικών γραφείων θα αντικατασταθούν από ένα μόνο σήμα αυτό της Tui εντός τριών ετών, ανακοίνωσε η εταιρεία.
“Δεν είναι μυστικό ότι δεν είμαι οπαδός της κατοχής πολλών εμπορικών σημάτων”, δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής της Tui Fritz Joussen.
Η μετάβαση σε Tui θα επεκταθεί και στις αεροπορικές εταιρείες του ομίλου, οι οποίες έχουν περίπου 140 αεροπλάνα.
Και οι πέντε αερομεταφορείς Tui – Thomson Airways, TUIfly, TUIfly Nordic, Jetairfly και Arkefly θα συγχωνευθούν σε μία επιχείρηση με την επωνυμία Tui στο Ηνωμένο Βασίλειο, στο πλαίσιο ενός σχεδίου μείωσης του κόστους, κάτι που σύμφωνα με τον Fritz Joussen μπορεί να διαρκέσει έως και δύο χρόνια.
“Η κίνηση αυτή θα ενισχύσει τις πωλήσεις, καθώς η επιχείρηση διευρύνει το φάσμα των διακοπών της από τις παραδοσιακές, δηλώνει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tui UK, Nick Longman.
H Thomson είχε ένα ισχυρό εμπορικό σήμα αλλά έχει ξεπεραστεί καθώς οι ταξιδιωτικές συνήθειες έχουν απομακρυνθεί από τις παραδοσιακές οργανωμένες διακοπές προς τις διακοπές πόλης και μακρινών αποστάσεων.”
Η εταιρεία δήλωσε ικανοποιημένη από την πρόοδο της αναδιάρθρωσης, τονίζοντας ότι “η διαδικασία ενσωμάτωσης μετά τη συγχώνευση ξεπερνά το αρχικό σχέδιο και η φάση ανάπτυξης κερδίζει επιδεικνύοντας ιδιαίτερη δυναμική”.