British Airways, Ryanair και Vueling απέχουν πολύ από τις προσδοκίες των επιβατών, σύμφωνα με τα αποτελέσματα της τελευταίας δημοσκόπησης των καλύτερων και των χειρότερων αεροπορικών εταιρειών του Which, για το Ηνωμένο Βασίλειο.

Οι εταιρείες βρέθηκαν τελευταίες στην λίστα (μικρών αποστάσεων) της έρευνας σχετικά με την ικανοποίηση των επιβατών, όσον αφορά στην άνεση των καθισμάτων, την εξυπηρέτηση, τα τρόφιμα και τα ποτά και την τιμή.

Η British Airways βαθμολογήθηκε… ελαφρώς καλύτερα από τη Ryanair και την Vueling και τοποθετήθηκε στην 18η θέση από τις 20 αεροπορικές εταιρείες μικρών αποστάσεων.

Αντίθετα στην ίδια κατηγορία η Aurigny Air Services, Jet2.com και Norwegian που κατέκτησαν την 1η, την 2η και 3η θέση αντίστοιχα, απέδειξαν ότι οι φθηνές τιμές δεν σημαίνουν κακή εξυπηρέτηση.

Στην έρευνα μακρών αποστάσεων, η Singapore Airlines βρέθηκε στην κορυφή για δεύτερη συνεχή χρονιά, με την Emirates και την Qatar Airways στη δεύτερη και στην τρίτη θέση.

Οι Αμερικανοί αερομεταφορείς United Airlines και American Airlines παρουσίασαν κακή απόδοση, σύμφωνα με τις βαθμολογίες πελατών.

Η British Airways βρέθηκε επίσης ως ο τρίτος χειρότερος αερομεταφορέας σε μακρινές αποστάσεις, πίσω από αντιπάλους όπως Thomson και Thomas Cook.