Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ως μέρος του καινούργιου μοντέλου προμηθειών, η TUI εισέρχεται στη νέα τουριστική χρονιά με μια αμετάβλητη αντίληψη για τα ανώτατα όρια.
Μόνο τα ταξίδια με το Ltur και οι κρατήσεις στις οποίες εξαργυρώθηκε ένας ατομικός κωδικός κουπονιού («κουπόνι ιστού») περιορίζονται.

Σύμφωνα με το τμήμα πωλήσεων, οι κρατήσεις με ανώτατο όριο προμήθειας αποτελούν μόνο «ένα μικρό μέρος» του όγκου των πωλήσεων. «Το μεγαλύτερο μέρος της προσφοράς δεν περιορίζεται», τονίζεται.
Σε ορισμένες περιπτώσεις, η TUI πληρώνει «περισσότερη από την προμήθεια απόδοσης», για παράδειγμα σε όλες τις κρατήσεις TUI Stars (έως και 2% πάνω), σε όλες τις κρατήσεις Vers4U και σε «πολλές» κρατήσεις TUI Cars.

Περισσότερα χρήματα με το “TUI Extra Stars”

Για τη νέα τουριστική χρονιά, η προμήθεια στον τομέα της ταξιδιωτικής ασφάλισης TUI ήταν «σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη και ελαφρώς αυξημένη».

Η ιδέα “TUI Stars” έχει επίσης επεκταθεί για να συμπεριλάβει τα “TUI Extra Stars”. Είναι «ευκολότερο να εντοπιστούν και επομένως πιο εύκολο να πουληθούν» για ταξιδιωτικά γραφεία, τόνισε ο διευθυντής πωλήσεων Benjamin Jacobi κατά την παρουσίαση του νέου μοντέλου προμήθειας.

Το ίδιο μοντέλο και σε Dertour

Το ανώτατο όριο των προμηθειών για ορισμένα προϊόντα επικρίνεται επανειλημμένα από ταξιδιωτικά γραφεία επειδή είναι πολύ αδιαφανές. Εκτός από την TUI, ιδιαίτερη κριτική δέχεται και ο Dertour Group.

Ωστόσο, σε συνδυασμό με την ενεργοποίηση του νέου εργαλείου περιήγησης «Tourplaner» στις 29 Μαΐου, η εταιρεία με έδρα τη Φρανκφούρτη έκανε ένα βήμα προς τα ταξιδιωτικά γραφεία και άρει το όριο προμήθειας για ξενοδοχεία τραπέζας κρεβατιών και για δυναμικά συνδεδεμένα ξενοδοχειακά προϊόντα. Στόχος είναι, η ανάκτηση χαμένων μεριδίων αγοράς στην επιχείρηση περιηγήσεων.