της Εύας Οικονομάκη

Καμπάνια με στόχο την τόνωση του εσωτερικού τουρισμού αναμένεται να ξεκινήσει για πρώτη φορά η Marketing Greece.

Σύμφωνα με πληροφορίες του Tourism Today, η Marketing Greece πρόκειται να κάνει για πρώτη φορά μία διαφημιστική εκστρατεία που θα επικεντρώνεται στην ενίσχυση της εγχώριας τουριστικής ζήτησης αμέσως μόλις κοπάσει η υγειονομική κρίση και το επιτρέψουν οι συνθήκες.

Η καμπάνια, η οποία εκτιμάται ότι θα βγει στον «αέρα» τον Ιούνιο, θα είναι εστιασμένη στο συναίσθημα, στρατηγική που χαρακτηρίζει, άλλωστε, τα τελευταία χρόνια την εταιρεία.

Στην ίδια κατεύθυνση κινείται και η στρατηγική του υπουργείου Τουρισμού, το οποίο εστιάζει σε μεγάλο βαθμό στην αναζωπύρωση του εσωτερικού τουρισμού για τη φετινή σεζόν, με στόχο την επανεκκίνηση της βαριάς βιομηχανίας της χώρας.

Στο πλαίσιο αυτό, μάλιστα, εξετάζεται και η ενεργοποίηση προγραμμάτων επιδότησης, όπως αυτό του κοινωνικού τουρισμού.

Προβολή στο εξωτερικό

Την ίδια στιγμή, η Marketing Greece σχεδιάζει μία καινούργια καμπάνια για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού στο εξωτερικό. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι η νέα καμπάνια, η οποία θα είναι προσαρμοσμένη στα δεδομένα της εποχής και θα ξεκινήσει να προβάλλεται τον Ιούνιο -αμέσως μετά από εκείνη που θα εστιάζει στην τόνωση του εσωτερικού τουρισμού- θα αποτελέσει το επόμενο βήμα της καμπάνιας «Oh My Greece | Unlock the Feeling».

Υπενθυμίζεται ότι η καμπάνια της Marketing Greece «Oh My Greece | Unlock the Feeling», η οποία παρουσιάστηκε τον Φεβρουάριο του 2019, μοιράστηκε με το ταξιδιωτικό κοινό τη μοναδικότητα της χώρας μας, «αποκρυπτογραφώντας» την ταξιδιωτική εμπειρία που βιώνει o επισκέπτης στην Ελλάδα.

Μήνυμα ελπίδας

Η Marketing Greece σε συνεργασία με το υπουργείο Τουρισμού και τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού προωθούν την online πλατφόρμα Greece From Home, μια πρωτοβουλία για την ενίσχυση της εικόνας της χώρας μας κατά τη διάρκεια της πανδημίας, σε συνέχεια των μέτρων που λαμβάνει η πολιτεία για την στήριξη του κλάδου.

«Ζούμε συγκλονιστικές στιγμές και αυτό που οφείλουμε όλοι μας να κάνουμε, είναι να ενώσουμε τις δυνάμεις μας. Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, η Ελλάδα και ο ελληνικός τουρισμός έχουν ανάγκη να στείλουν όσο πιο μακριά γίνεται το δικό τους μήνυμα ελπίδας και αισιοδοξίας, πως οι μέρες αυτές θα φύγουν και θα είμαστε ξανά όλοι μαζί. Μέχρι να έρθει αυτή η ώρα, προσκαλούμε το διεθνές ταξιδιωτικό κοινό να ονειρευτεί από την ασφάλεια του σπιτιού του τη στιγμή που θα επισκεφθεί τη χώρα μας και θα ζήσει το ελληνικό καλοκαίρι» δήλωσε για την πρωτοβουλία η Ιωάννα Δρέττα, διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, στο πλαίσιο της παρουσίασης της πλατφόρμας Greece From Home, η οποία με πρωτότυπο περιεχόμενο για την Ελλάδα, μέσω του discovergreece.com, προβάλλει πολλαπλές πτυχές της χώρας και των εμπειριών που προσφέρει και δίνει έμπνευση στο κοινό να ονειρευτεί.