Τι κι αν η υψηλή περίοδος είναι μήνες μακριά; Εσείς θέλετε να μεγιστοποιήσετε τις κρατήσεις σας και πρέπει να ξεκινήσετε εδώ και τώρα.

Ένας τρόπος για να προσελκύσετε είναι να πραγματοποιήσετε μια εκστρατεία μάρκετινγκ.
Βρείτε νέους πελάτες και επικοινωνήστε με τους παλιούς για να τους ενημερώσετε για τις δραστηριότητες σας.

Για να σχεδιάσετε την επόμενη καμπάνια μάρκετινγκ, απαντήστε στις επτά αυτές ερωτήσεις, συνιστούν οι σπεσιαλίστες του είδους.

1. Τι θέλετε να πετύχετε με αυτή την καμπάνια μάρκετινγκ;

Δημιουργήστε ένα σχέδιο αφού έχετε θέσει τον στόχο. Ποιοι είναι οι επιχειρηματικοί σας στόχοι για την σεζόν; Πόσες κρατήσεις θα θέλατε να εξασφαλίσετε; Ποια είναι η μέση τιμή συναλλαγής στόχου ανά κράτηση;

2. Ποιους θέλετε να προσελκύσετε;

Ποια είναι η αγορά-στόχος σας για αυτήν την καμπάνια; Ποιον προσπαθείτε να προσεγγίσετε;

Έχοντας μια σαφή ιδέα για το ποιους θέλετε να προσελκύσετε θα σας βοηθήσει να σχεδιάσετε μια εκστρατεία μάρκετινγκ που είναι σχετική και ελκυστική για το κοινό-στόχο σας.

Ποιοι ενδιαφέρονται για βόλτα στις γειτονιές της πόλης; Ποιοι θέλουν να κάνουν εκδρομή με καταδύσεις; Ποιοι ενδιαφέρονται για ποδηλασία βουνού;
Να είστε συγκεκριμένοι σχετικά με την ομάδα που θέλετε να προσεγγίσετε σχετικά με τα ενδιαφέροντα τους, ώστε να δημιουργήσετε συγκεκριμένο περιεχόμενο μάρκετινγκ, τους τρόπους προώθησης αλλά και ελκυστικές προσφορές.
Βάλτε τον πελάτη στο κέντρο της καμπάνιας μάρκετινγκ.

3. Οδηγήστε τις κρατήσεις

Ποιες εκδρομές ή δραστηριότητες προσφέρετε στο κοινό στόχος σας;
Επιλέξτε 2-3 ταξίδια που θα ταιριάζουν καλύτερα στις απαιτήσεις τους και δημιουργήστε ακαταμάχητες προσφορές.

Δημιουργήσετε κωδικούς έκπτωσης για συγκεκριμένα τμήματα πελατών ή στείλτε δελτία σε πελάτες που έχουν ήδη κάνει κράτηση για να τους ενθαρρύνετε να κάνουν κράτηση και για άλλη εδραστηριότητα σας.

Εναλλακτικά, μπορείτε επίσης να δημιουργήσετε πακέτα που να συνδυάζουν όλες τις συναρπαστικές περιηγήσεις σας και να επιτρέπουν στους πελάτες να επιλέξουν ημερομηνίες και ώρες που ταιριάζουν καλύτερα στα ταξιδιωτικά τους σχέδια.

Σε ότι κι αν καταλήξετε, στηρίξτε το με καμπάνιες μάρκετινγκ για να…οδηγήσετε τις κρατήσεις.

4. Πότε σκοπεύετε να ξεκινήσετε την εκστρατεία μάρκετινγκ και για πόσο καιρό;

Ο χρόνος είναι κρίσιμος για κάθε εκστρατεία μάρκετινγκ.

Αν σχεδιάζετε μια καμπάνια για να ενθαρρύνετε περισσότερες κρατήσεις για την επόμενη σεζόν, η οποία είναι, για παράδειγμα 3 μήνες αργότερα, θα πρέπει να ξεκινήσετε τον προγραμματισμό της καμπάνιας σας τώρα. Δώστε στον εαυτό σας όσο το δυνατόν περισσότερο χρόνο για να προγραμματίσετε την καμπάνια σας, να την εκτελέσετε και να έχετε και περιθώρια αλλαγών αν χρειαστεί.

Θυμηθείτε ότι χρειάζεται χρόνος για τους πελάτες σας να κάνουν την έρευνά τους και να περιορίσουν τις επιλογές τους, πριν τελικά κάνουν μια κράτηση με μια εταιρεία της επιλογής τους.

Μπορείτε επίσης να εκμεταλλευτείτε στις εκστρατείες μάρκετινγκ ημερομηνίες με ένα ειδικό γεγονός, όπως η ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου.

5. Ποιο είναι το μήνυμα μάρκετινγκ;

Κάθε εκστρατεία μάρκετινγκ θα πρέπει να ενισχύσει την αποστολή, τη στρατηγική και την ιστορία της εταιρείας σας. Όλα τα στοιχεία της καμπάνιας και τα αποτελέσματα επικοινωνίας πρέπει να είναι συνεπή με το εμπορικό σήμα σας και το βασικό μήνυμα της επιχείρησής σας. Πως θα ενισχύσετε το βασικό μήνυμα;
Το μήνυμα της καμπάνιας σας θα πρέπει να καλύπτει τα ακόλουθα στοιχεία:

  • Το βασικό μήνυμα της επιχείρησής σας
  • Το εμπορικό σήμα σας
  • Την προσφορά σας
  • Την παρότρυνση για δράση

6. Πώς θα προωθήσετε στο κοινό-στόχο σας;

Ποια κανάλια σκοπεύετε να χρησιμοποιήσετε στην καμπάνια μάρκετινγκ; Με γνώμονα το κοινό-στόχο σας, πού είναι πιθανότερο να συναντήσουν την καμπάνια μάρκετινγκ;

Επιλέξτε όχι περισσότερα από 5 κανάλια για να εστιάσετε.

Στην παρακάτω λίστα, θα δείτε τους πιο σχετικούς πόρους σε κάθε κανάλι μάρκετινγκ για να μάθετε περισσότερα.

  • Διαφημίσεις Facebook
  • Διαφήμιση Instagram
  • Του TripAdvisor
  • Google AdWords
  • Online ταξιδιωτικά πρακτορεία και αγορές (π.χ. Musement, Viator, Expedia, Get Your Guide)
  • Ο δικτυακός σας τόπος και το blog σας
  • Τοποθεσίες πολυμέσων (π.χ. ταξιδιωτικά ιστολόγια, τοπικοί ιστότοποι ειδήσεων)
  • Σε προορισμό με φυλλάδια
  • Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου

Όταν αποφασίσετε ποια κανάλια θέλετε να χρησιμοποιήσετε, καταρτίστε μια λίστα με περιεχόμενο που θα ταιριάζει σε αυτές τις πλατφόρμες.

Τώρα, ποιος μπορεί να δημιουργήσει αυτό το περιεχόμενο;

7. Πώς θα εκτελέσετε αυτό το σχέδιο;

Τώρα που έχετε τις λεπτομέρειες της καμπάνιας πώς σχεδιάζετε να την εκτελέσετε; Έχετε τους πόρους (δηλαδή χρόνο, χρήματα και γνώσεις) για να την πραγματοποιήσετε;

Εάν εργάζεστε μόνοι σας, ποια εργαλεία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε για να σας βοηθήσουν; Εάν εργάζεστε σε μια ομάδα, σε ποιον μπορείτε να αναθέσετε αυτό το έργο; Ποιος ταιριάζει καλύτερα σε αυτή τη δουλειά;

Κάνετε την έρευνά σας για αυτήν την εκστρατεία μάρκετινγκ. Εξετάστε τον αριθμό ωρών που θα σας απασχολήσει, τον προϋπολογισμό μάρκετινγκ (τόσο για online όσο και για τη διαφήμιση εκτός σύνδεσης) και τους ανθρώπινους πόρους.

Συμπερασματικά

Θυμηθείτε να δώσετε στον εαυτό σας αρκετό χρόνο για να σχεδιάσετε και να εκτελέσετε το σχέδιο μάρκετίνγκ σας.
Μόλις ξεκινήσετε την καμπάνια σας, παρακολουθήστε τις επιδόσεις και μην φοβάστε να πειραματιστείτε με διαφορετικό περιεχόμενο ή τα προγράμματα περιήγησης.
Όταν ολοκληρωθεί η καμπάνια σας, μην ξεχάσετε να μετρήσετε την απόδοσή σας.
Γνωρίζατε τους στόχους σας; Ναι ή όχι και γιατί;