Με μία δυναμική καμπάνια στο Facebook, επιχειρεί να εμπνεύσει και να προσελκύσει τουρίστες όταν αρθούν οι περιορισμοί ταξιδιού, το Εθνικό Τουριστικό Γραφείο της Κίνας (CNTO) στο Λονδίνο.

Η εκστρατεία στο δημοφιλές μέσω κοινωνικής δικτύωσης επικεντρώνεται στα εικονικά ταξίδια από το σπίτι.

Για να εμπνεύσει περιλαμβάνει αυθεντικές κινεζικές συνταγές, βίντεο της Όπερας του Πεκίνου και φωτογραφία από ένα ευρύ φάσμα περιοχών σε ολόκληρη τη χώρα.
Ο ιστότοπος του CNTO διαθέτει επιπλέον πληροφορίες σχετικά με την Κίνα.