“Τρέχουν και δεν φτάνουν” στον τομέα των ασφαλιστικών ταξιδιών στις ΗΠΑ, με τους τυφώνες που έγιναν αιτία να ακυρωθούν ή να καθυστερήσουν διακοπές και ταξίδια.
Από την περασμένη Δευτέρα 11 Σεπτεμβρίου, η Allianz είχε λάβει περισσότερες από 3.200 αξιώσεις στο κέντρο εξυπηρέτησης πελατών της.
1.200 κλήσεις δέχτηκε από πελάτες που ζήτησαν υποστήριξη μετά τον τυφώνα Irma, περισσότερες από 2.400 σχετικά με τον τυφώνα Harvey και άλλες τόσες περίπου για τον τυφώνα Jose.
“Ο τυφώνας Irma έχει προκαλέσει ακυρώσεις στα ταξίδια χιλιάδων πελατών μας στη Φλόριντα”, δήλωσε ο Daniel Durazo, Διευθυντής επικοινωνιών στην Allianz Global Assistance USA.
Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου, ανέφερε ο κ.Durazo, έχουν προκύψει διάφορα θέματα για ενημέρωση όχι μόνο των πολιτών αλλά και των ταξιδιωτικών πρακτόρων.
“Κάθε ταξιδιώτης που υποβάλλει αξίωση κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου πιθανότατα θα αντιμετωπίσει σημαντική καθυστέρηση στην επεξεργασία της αίτησης του.
Για να αποφευχθεί ο πρόσθετος χρόνος καθυστέρησης, καλούμε τους ενδιαφερόμενους ταξιδιώτες να επικοινωνήσουν με την ταξιδιωτική ασφαλιστική εταιρεία τους το συντομότερο δυνατό για να ξεκινήσει η διαδικασία” , λέει ο εμπειρογνώμονας της InsureMyTrip, Gail Mangiante.
“Έχουμε μετακινήσει υπαλλήλους από άλλα τμήματα για να αντιμετωπίσουμε την αύξηση των κλήσεων και των απαιτήσεων”, δήλωσε ο Isaac Cymrot, αντιπρόεδρος της Travel Insurance International.
Ο όγκος των απαιτήσεων είναι σημαντικά υψηλότερος από τον κανονικό λόγω των καταιγίδων”.
Σε ανταπόκριση της αυξημένης ζήτησης, η Allianz Travel Insurance δημιούργησε έναν ιστοχώρο με σημαντικές πληροφορίες για το πώς η ταξιδιωτική ασφάλιση μπορεί να βοηθήσει τους ταξιδιώτες κατά τη διάρκεια της…εποχής των τυφώνων.
Η σελίδα περιλαμβάνει σημαντικές πληροφορίες σχετικά με την ασφαλιστική κάλυψη ταξιδιού, οδηγίες σχετικά με την υποβολή αξίωσης, πληροφορίες σχετικά με την ταξιδιωτική βοήθεια έκτακτης ανάγκης και την πρόσβαση στην κινητή της εφαρμογή TravelSmart.
“Οι ταξιδιώτες που έχουν πληγεί από την Irma πρέπει να επικοινωνήσουν με τους ταξιδιωτικούς τους πράκτορες πριν ακυρώσουν το ταξίδι τους.
Πολλοί προμηθευτές ταξιδιών, συμπεριλαμβανομένων αεροπορικών εταιρειών και ξενοδοχείων, παραιτούνται από τέλη αλλαγής.
Αν οι πελάτες μας έχουν τη δυνατότητα να αλλάξουν τις ημερομηνίες του ταξιδιού τους, πρέπει απλώς να επισκεφθούν την ιστοσελίδα μας”, επιημαίνει ο Daniel Durazo.
Το InsureMyTrip προσφέρει συμβουλές στους ταξιδιωτικούς πράκτορες και τους καταναλωτές.
Συστήνουν στους ταξιδιώτες να εξετάσουν πρώτα τους όρους και τις προϋποθέσεις για τις απαιτήσεις των αξιώσεων τους επισημαίνοντας ότι η καθε περίπτωση είναι διαφορερική.
Για παράδειγμα, αν ένας τυφώνας ανάγκασε τον ταξιδιώτη να ακυρώσει ένα ταξίδι, τότε ο ταξιδιώτης θα συμπληρώσει μια φόρμα ακύρωσης ταξιδιού, όχι μια φόρμα καθυστέρησης ταξιδιού ή διακοπής ταξιδιού.
Ή οι ταξιδιώτες που δεν μπόρεσαν να φτάσουν στο αεροδρόμιο τους για ένα προγραμματισμένο ταξίδι κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου θα χρειαστούν έκθεση της αστυνομίας ή άλλης αρχής που να επιβεβαιώνει ότι δεν έφτασαν λόγω των κακών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν, παρόλο που ο προορισμός διακοπών τους δεν επηρεάστηκε.