Ιδιαίτερα δημοφιλής εποχή για ταξίδια ήταν η περίοδος της Black Friday στην Αμερική. Ωστόσο η φετινή χρονιά αναμένεται να είναι διαφορετική. Αυτό αναφέρει ο travel expert της Skyscanner Mark Crossery.

Συγκεκριμένα, η Skyscanner διαπίστωσε σε έρευνά της ότι η όρεξη των καταναλωτών για ταξιδιωτικές προσφορές Black Friday φαίνεται υψηλότερη από το κανονικό φέτος.

Στην έρευνα συμμετείχαν περισσότεροι από 1.600 πελάτες της Skyscanner από τις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Αυστραλία.

Περισσότερο από το 90% των ταξιδιωτών που δήλωσαν ότι ήθελαν ενεργά να αγοράσουν ταξίδια τη Black Friday φέτος δεν αγόρασαν ταξίδια την ίδια περίοδο το 2019.

  • Το 27% ανέφερε ότι ήθελαν να κλείσουν οικογενειακά ταξίδια
  • το 22% είπε ότι ενδιαφέρονται να κάνουν κράτηση για ένα σόλο ταξίδι.

Τι γίνεται με τα διεθνή ταξίδια

Η δημοσκόπηση έδειξε επίσης ότι οι καταναλωτές έχουν μια σχετικά θετική αίσθηση για την προοπτική των διεθνών ταξιδιών.

  • Το 35% δήλωσε ότι θα κάνει ένα ταξίδι μικρής απόστασης στο εξωτερικό και
  • το 30% ανέφερε ότι ήθελαν να αγοράσουν ένα ταξίδι μεγάλων αποστάσεων στο εξωτερικό.

Όσον αφορά τις ταξιδιωτικές δαπάνες, η έρευνα έδειξε ότι η πιο ελκυστική τιμή για τους περισσότερους αγοραστές της Black Friday ήταν μεταξύ 201 και 500 $ ανά άτομο.