Η Marketing Greece αναλαμβάνει να αναδειχθούν στοχευμένα νέες στρατηγικές προτεραιότητες, στον Δήμο Αγίου Νικολάου. Μετά από συνάντηση που είχαν σήμερα οι δύο πλευρές η συνεργασία τους εδραιώνεται.
Όπως δήλωσε ο δήμαρχος της πόλης Αντώνης Ζερβός στην συνάντηση υπήρξε μια αναλυτική παρουσίαση του “υλικού βάσης” που έχει δημιουργηθεί από τον δήμο καθώς και των δράσεων που έχουν αναληφθεί κατά την τελευταία πενταετία. Ζητούμενο στην παρούσα φάση -όπως ο ίδιος υποστήριξε – η δημιουργία Branding στον Δήμο που δύναται να επιτευχθεί με την συμμετοχή πολιτών και επιχειρηματιών της περιοχής.

Στην συνάντηση, συμμετείχαν οι εκπρόσωποι της Marketing Greece Ιωάννα Δρέττα (Διευθύνουσα Σύμβουλος), Ρένα Σκουλούδη (Διευθύντρια Marketing), Χάρης Αλεξάκης (αντιδήμαρχος Πολιτισμού), Μιχάλης Γαρεφαλάκης (Γενικός Διευθυντής ΔΑΕΑΝ), Μανόλης Βαρκαράκης (πρόεδρος Συνδέσμου Ξενοδόχων Ν. Λασιθίου), Γιώργος Πελεκανάκης (πρόεδρος Διευθυντών Ξενοδοχείων Ελλάδας), Βαγγέλης Παπανικολάου, (αντιπρόεδρος Σωματείου ξεναγών Κρήτης και Σαντορίνης), Στράτος Πατσάκης (Διευθυντής Minos Beach) και Γιάννης Τσαγκαράκης (ειδικός σύμβουλος του Δήμου σε θέματα Τουρισμού).