Στην μάχη του ανταγωνισμού των αεροπορικών εταιρειών, η βελτίωση εμπειρίας των πελατών και το ταξίδι ξεκινάει από τα ψηφιακά κανάλια με ευελιξία και καινοτόμες τεχνολογικές λύσεις.

Η Amadeus και η Malaysia Airlines ξεκινούν το boot chat του Facebook για κρατήσεις πτήσεων, το Mhchat με το οποίο οι ταξιδιώτες κλείνουν και θα πληρώνουν τα αεροπορικά εισιτήρια μέσω της εφαρμογής Facebook Messenger.

Πιλοτικά η Amadeus ανέπτυξε από κοινού με την Malaysia Airlines ένα chatbot για αεροπορικές εταιρείες που έχει σχεδιαστεί για να διευκολύνει τους ταξιδιώτες όλο το 24ωρο.

Οι ταξιδιώτες θα μπορούν μέσω Facebook Messenger να αναζητήσουν και να κλείσουν πτήσεις, να κάνουν ερωτήσεις, να αναζητήσουν πληροφορίες, να κάνουν ασφαλείς πληρωμές του εισιτηρίου και να λάβουν το δρομολόγιο ταξιδιού στην εφαρμογή.