Sabre και Google με νέα κοινή πλατφόρμα τεχνητής νοημοσύνης, οδηγούν την εξατομίκευση στα ταξίδια.

Η Saber παρουσίασε τα επόμενα βήματα για τη συνεργασία της με την Google, η οποία ανακοινώθηκε για πρώτη φορά τον περασμένο Ιανουάριο ως μία 10ετής συμφωνία.

Με στόχο να δημιουργήσει μια νέα αγορά για πελάτες αεροπορικών εταιρειών, φιλοξενίας και ταξιδιωτικών πρακτορείων.

Πώς θα λειτουργεί

Η πλατφόρμα ονομάζεται Saber Travel AI, λειτουργεί με την τεχνολογία AI της Google και τις δυνατότητες μηχανικής μάθησης για την παροχή σχετικού και εξατομικευμένου περιεχομένου.

Συνδυάζει τις δυνατότητες υποδομής, AI και μηχανικής μάθησης του Google Cloud με τη βαθιά γνώση του τομέα ταξιδιού της Sabre.
Και δημιουργεί όχι επόμενες, αλλά λύσεις τρίτης γενιάς. Πιο έξυπνες, γρηγορότερες και οικονομικά αποδοτικότερες.

Τα εργαλεία της Google θα ανιχνεύσουν, θα αναλύσουν και θα προβλέψουν συμπεριφορές πελατών χρησιμοποιώντας πληροφορίες αγορών σε πραγματικό χρόνο και επιχειρηματικές πληροφορίες για ταξίδια.

Η Sabre ενσωματώνει την τεχνολογία σε ορισμένα προϊόντα στο υπάρχον χαρτοφυλάκιό της, με σχέδια να τα θέσει στην αγορά στις αρχές του 2021.

Βοηθά τους παρόχους στις στρατηγικές λιανικής και εμπειρίας πελατών

Η Saber Travel AI, την οποία οι εταιρείες αποκαλούν «πρώτη βιομηχανία», θα βοηθήσει αεροπορικές εταιρείες, ταξιδιωτικά πρακτορεία, εταιρείες, ξενοδόχους και άλλους ταξιδιωτικούς εταίρους στις στρατηγικές λιανικής και εμπειρίας πελατών.

Η τεχνολογία θα τους βοηθήσει να προσφέρουν τη σωστή προσφορά την κατάλληλη στιγμή σε σχετικά κανάλια.

Αυξάνοντας ενδεχομένως υψηλότερα ποσοστά μετατροπών και ενισχύοντας την αφοσίωση των ταξιδιωτών.

Ο Σουντάρ Ναρασιμχάν, πρόεδρος της Saber Labs, χαρακτηρίζει το Saber Travel AI ως “παιχνίδι αλλαγής”.

Που όπως λέει “σηματοδοτεί ένα ορόσημο στον μετασχηματισμό της τεχνολογίας μας και ένα σημαντικό βήμα προς την επίτευξη του οράματος μας για το 2025 για εξατομικευμένο λιανικό εμπόριο”.