Ευχαριστημένοι εμφανίζονται οι περισσότεροι ταξιδιώτες σε γενικές γραμμές από τη λειτουργία των ξενοδοχειακών εφαρμογών.

Ωστόσο η ξενοδοχειακή βιομηχανία ίσως να μπορούσε να προσφέρει πιο εμπλουτισμένες υπηρεσίες στους πελάτες της. Αυτό θα συμβεί εάν δημιουργήσει περαιτέρω συνεργασίες με εταιρείες πληροφορικής.

Όπως αναφέρεται σε μελέτη από την Παγκόσμια Οργάνωση επαγγελματικών ταξιδίων (GBTA), οι ταξιδιώτες κάνουν χρήση των ξενοδοχειακών εφαρμογών για τα πάντα.

Από την κράτηση του δωματίου τους έως την παραγγελία room service.

Ποσοστό άνω του 60% όσων πραγματοποιούν ταξίδια για επαγγελματικούς λόγους, διαθέτουν εφαρμογή για τουλάχιστον μία από τις επτά ξενοδοχειακές αλυσίδες που υπάρχουν παγκοσμίως.

Επιπλέον, περισσότεροι από τους μισούς διέθεταν εφαρμογές για τουλάχιστον δύο από τις επτά αλυσίδες στο κινητό τους τηλέφωνο.

Ο πιο ταχέως αναπτυσσόμενος τομέας της φιλοξενίας είναι το mobile check-in. Είναι αυτό για το οποίο οι περισσότεροι ταξιδιώτες δείχνουν ενδιαφέρον. Το ¼ των συμμετεχόντων στην έρευνα δήλωσε ότι χρησιμοποίησε το mobile check-in στο τελευταίο του επαγγελματικό ταξίδι. Ο εν λόγω αριθμός θα μπορούσε να είναι υψηλότερος εάν τα συστήματα εισόδου χωρίς τη χρήση κλειδιού ήταν πιο διαδεδομένα.

Τέλος, οι νεώτεροι σε ηλικία ταξιδιώτες για επαγγελματικούς λόγους, δήλωσαν ότι θα τους άρεσε να έχουν περισσότερες υπηρεσίες τύπου Netflix και Hulu μέσω της τηλεοράσεως του δωματίου τους.