Το μερίδιο της Κίνας στην παγκόσμια αγορά ειδών πολυτελείας σχεδόν διπλασιάστηκε το 2020.

Αυτό προέκυψε από πρόσφατη έκθεση της Bain and Company και της Tmall Luxury Division.

Η έκθεση δείχνει ανάπτυξη κατά 48% για την αγορά πολυτελείας στην ηπειρωτική Κίνα, σύμφωνα με τη Fashion United.

Αν και η παγκόσμια αγορά πολυτελείας μειώθηκε κατά 23% το 2020, το μερίδιο αγοράς της ηπειρωτικής Κίνας αυξήθηκε από περίπου 11% σε 20% το 2020.

Είναι μάλιστα πιθανό να συνεχιστεί, θέτοντας τη χώρα σε τροχιά για να διεκδικήσει το μεγαλύτερο μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς ειδών πολυτελείας έως το 2025.

Οι millennials πρώτοι

Επιπλέον, η ανάπτυξη στην αγορά πολυτελών προϊόντων της Κίνας καθοδηγείται από τους Millennials (γεννημένοι μεταξύ 1980 και 1995) και τους καταναλωτές Gen Z (γεννημένοι μετά το 1995).

Πολλούς νέοι καταναλωτές κάνουν την πρώτη τους αγορά πολυτελείας σε ηλικία 20 ετών.

Ταυτόχρονα καταγράφεται άνοδος στις ψηφιακές πωλήσεις πολυτελών αγαθών στην Κίνα.

Ειδικότερα, ανήλθαν από περίπου 13% το 2019 σε 23% το 2020, καθώς η πανδημία αύξησε τις διαδικτυακές πωλήσεις πολυτελείας κατά περίπου 150%.

Τι αγοράζουν περισσότερο

Τα δερμάτινα είδη και τα κοσμήματα οδήγησαν το δρόμο σε ποσοστό περίπου 70% έως 80%.

Τα έτοιμα ενδύματα και παπούτσια αυξήθηκαν περίπου 40% έως 50% και

οι αγορές ρολογιών υψηλής ποιότητας αυξήθηκαν κατά περίπου 20%.