Ούτε Samsung, ούτε Apple. Η μάρκα με τις κορυφαίες πωλήσεις σε έξυπνα τηλέφωνα στην τεράστια αγορά της Ινδίας είναι πλέον η κινεζική Xiaomi.
Η κορεατική Samsung Electronics κυριαρχούσε στην Ινδία επί μια εξαετία, ωστόσο η ανατροπή σε αυτό το δεδομένο ήρθε το δ’ τρίμηνο του 2017.
Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Canalys, η Xiaomi πούλησε σχεδόν 8,2 εκατ. συσκευές στην Ινδία το διάστημα Οκτωβρίου – Δεκεμβρίου 2017, γεγονός που της εξασφάλισε μερίδιο αγοράς 27%, ενώ κατά την ίδια περίοδο η Samsung πούλησε 7,3 εκατομμύρια.
Πάντως, ο νοτιοκορεατικός κολοσσός εξακολουθεί να κρατά τα ηνία σε ό,τι αφορά το μερίδιο αγοράς στην Ινδία για το σύνολο του 2017, σύμφωνα με την Counterpoint Research.