Κορυφαία πρόκληση στον τομέα του τουρισμού και των ταξιδίων το 2019 θα αποτελέσει η εξατομίκευση στις διαφημίσεις και στις προσφορές. Αυτό αναφέρουν περισσότεροι από τους μισούς (46%) επιχειρηματίες της ταξιδιωτικής βιομηχανίας, σύμφωνα με νέα έρευνα. Παράλληλα, υπογραμμίζουν την αυξανόμενη κατανομή του προϋπολογισμού τους για την ψηφιακή διαφήμιση.

Η εταιρεία Sojern, μια εταιρεία ψηφιακού μάρκετινγκ που ειδικεύεται στον τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού, ρώτησε περισσότερους από 600 ταξιδιωτικούς επαγγελματίες σε 46 χώρες για τη μελέτη της, στο πλαίσιο της νέας μελέτης της με τίτλο : The 2019 report on travel advertising.

Καλύπτοντας ένα ευρύ φάσμα ταξιδιωτικών διαφημιζόμενων, από εκείνους με προϋπολογισμό μικρότερο από 50.000 δολάρια μέχρι εκείνους με ετήσια δαπάνη άνω του 1 εκατομμυρίου δολαρίων, η Sojern αποκάλυψε επίσης τις άλλες βασικές προκλήσεις – καθεμία από τις οποίες ανέφερε το 45% των ερωτηθέντων.

Που εστιάζουν οι διαφημιζόμενοι στην τουριστική βιομηχανία

Αυτές περιλαμβάνουν την επίτευξη στόχων απόδοσης της επένδυσης (ROI) και της κερδοφορίας για τις επενδύσεις τους, που στοχεύουν στους ταξιδιώτες σε ένα συγκεκριμένο σημείο κατά μήκος της διαδρομής τους προς αγορά, καθώς και να συμβαδίζουν με το γρήγορο διαφημιστικό και τεχνολογικό τοπίο.

Άλλα σημαντικά για αυτούς θέματα είναι :

-η κατανόηση του τρόπου για την αποτελεσματικότερη χρήση των δεδομένων πελατών (44%),

-οι άμεσες κρατήσεις (42%) και

-η διαχείρισης των τιμών και της κερδοφορίας σε όλους τους συνεργάτες διανομής και εμπορίας (42%).

Διαφορετικές προτεραιότητες ανάλογα με το μέγεθος της εταιρείας

Ωστόσο, η έρευνα διαπίστωσε ότι οι προτεραιότητες διαφέρουν ανάλογα με το μέγεθος της εταιρείας. Για παράδειγμα, το 58% των ερωτηθέντων από μεγάλους διαφημιζόμενους, με προϋπολογισμούς άνω των 1 εκατομμυρίου δολαρίων, λένε ότι η εξατομίκευση αποτελεί την κορυφαία πρόκληση, ενώ το 51% των μικρών διαφημιζόμενων, με προϋπολογισμούς κάτω των 50.000 δολαρίων, αναφέρουν το ROI ως βασικό τους μέλημα.

Που θα διαφημιστούν οι εταιρείες ταξιδίων

Παράλληλα, η έρευνα διαπίστωσε ότι πάνω από το ήμισυ (55%) των ερωτηθέντων ανέφεραν ότι θα ξοδέψουν περισσότερα φέτος στη διαφήμιση μέσω κοινωνικών μέσων (social media).

Παρόμοιο ποσοστό (54%) σκοπεύει να διαφημιστεί στο YouTube, ενώ άλλα διακεκριμένα κανάλια που περιλαμβάνονται στα σχέδιά τους περιλαμβάνουν το Instagram Stories (50%) και το Facebook (49%).