Στην αναζήτηση αξιόπιστου ταξιδιωτικού συμβούλου καταφεύγουν οι μεγαλύτερης ηλικίας Generation Z ταξιδιώτες. Ο λόγος είναι η εξομάλυνση του ταξιδιού τους, από το σχεδιασμό έως την κράτηση διαφόρων εμπειριών.

Αυτά αποκάλυψε πρόσφατη έρευνα για τις τάσεις και τις προτιμήσεις των νεότερων ταξιδιωτών από την American Express.

Κορυφαίοι προορισμοί

Κορυφαίοι προορισμοί για να επωφεληθούν οι ταξιδιώτες τις τελευταίες ημέρες του καλοκαιριού αναδείχθηκαν το Βιετνάμ, η Σλοβενία, η Αργεντινή και η Πορτογαλία.

Η Da Nang στο Βιετνάμ, σημείωσε αύξηση 97% σε ετήσια βάση, σύμφωνα με την American Express. Νέα μοντέρνα ξενοδοχεία, διαμερίσματα και εστιατόρια συνεχίζουν να αναδύονται στην πόλη.

Η Λιουμπλιάνα, στη Σλοβενία καταγράφει επίσης άνοδος. Η πόλη σημείωσε 91% αύξηση σε ετήσια βάση. Είναι μια από τις πιο πράσινες πόλεις της Ευρώπης με πλούσια ξενοδοχεία όπως το InterContinental Ljubljana.

Ταυτόχρονα, οι Αργεντινοί καταρράκτες της Iguazu προσελκύουν περισσότερους επισκέπτες από ποτέ, με 79% αύξηση σε ετήσια βάση.

Τέλος, η Πόντα Ντελγάδα της Πορτογαλίας προσελκύει περισσότερους επισκέπτες αυτές τις μέρες. Ο προορισμός γνωρίζει αύξηση κατά 79% σε ετήσια βάση.

Τάσεις της τουριστικής βιομηχανίας

Η έρευνα αποκάλυψε επίσης άλλες τάσεις στη βιομηχανία. Σε αυτές συμπεριλαμβάνεται ότι οι ταξιδιώτες εκτιμούν πραγματικά τα early check-in τους και τα late checkouts.

Πιο αναλυτικά, οι μισοί από τους καταναλωτές που ερωτήθηκαν θα ήταν διατεθειμένοι να ξοδέψουν έως και 50 δολάρια επιπλέον σε έναν λογαριασμό ξενοδοχείου αξίας 500 δολαρίων για early check-in ή για late check-out.

Οι ταξιδιώτες είναι επίσης πιο πιθανό να είναι πλάσματα συνήθειας. Περισσότερο από το 50% των καταναλωτών επιθυμούν να χρησιμοποιούν τις ίδιες μάρκες ξενοδοχείων κάθε φορά που ταξιδεύουν.

Αυτό συμβαίνει επειδή τους αρέσει να γνωρίζουν τι θα πάρουν ανεξάρτητα από το πού ταξιδεύουν. Επίσης είναι πρόθυμοι να πληρώσουν περισσότερα για αυτό.

Πολυτελή ξενοδοχεία

Τέλος, οι μεγαλύτερης ηλικίας Gen Z’ers είναι δύο φορές πιο πιθανό από τους boomers να ξοδέψουν περισσότερα για πολυτελείς εμπειρίες φέτος.

Μάλιστα, το 74% εξ αυτών πιστεύουν ότι ένα πολυτελές ξενοδοχείο αξίζει το κόστος.