Μαθήματα μαγειρικής, γευσιγνωσία μπύρας, γιόγκα, εκδρομές με ποδήλατα βουνού είναι μερικές από τις δραστηριότητες που περιλαμβάνονται στις κρουαζιέρες εν έτη 2018.

Οι εταιρείες κρουαζιέρες προσπαθούν να προσεγγίσουν νέες δραστηριότητες στην ξηρά. Εν ολίγοις η κρουαζιέρα προσπαθεί να προσεγγίσει την επόμενη γενιά, προσφέροντας εκδρομές για τους ταξιδιώτες.

Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η εταιρεία κρουαζιέρας Azamara Club Cruises, μια μικρή εταιρεία κρουαζιέρας πολυτελείας που προσφέρει ενδιαφέρουσες ταξιδιωτικές δραστηριότητες, όπως το κυνήγι τρούφας και η γευσιγνωσία κρασιών στη Σλοβενία, καθώς και καθοδηγούμενες νυχτερινές διαδρομές σε παμπ, πάρτι με δείπνο, εξόδους σε θέατρα σε ένα γκρουπ των 25 ατόμων ή και λιγότερων .

Παράλληλα, η πρόσβαση στο Διαδίκτυο, η ταχύτητα του οποίου παλαιότερα ήταν αργή και φυσικά απαγορευτικά δαπανηρή στα κρουαζιερόπλοια, έχει επίσης βελτιωθεί σημαντικά.

Σήμερα, το διαδίκτυο τείνει να είναι αρκετά γρηγορότερο ώστε να μπορεί κανείς να βλέπει ταινίες και να χρησιμοποιεί το FaceTime με την οικογένεια του, αναφέρουν παράγοντες της αγοράς και φυσικά οι τιμές είναι πιο προσιτές.

Ορισμένα μάλιστα κρουαζιερόπλοια προσφέρουν πακέτα για πρόσβαση στα social media έτσι ώστε οι επιβάτες να έχουν πρόσβαση σε λογαριασμούς Instagram, Twitter, Facebook και Snapchat, με ένα μικρό τίμημα.

Σε ορισμένες κρουαζιέρες μπορεί επίσης κανείς να βρει μαθήματα μαγειρικής και εκδρομές στις τοπικές αγορές. Άλλες πάλι εταιρείες προσφέρουν ακόμη και σεμινάρια σε θέματα διατροφής: Όπως οι Weight Watchers που συνεργάζονται με την MSC για να προσφέρουν κρουαζιέρες με “πόντους” για φαγητό, σνακ και ποτά.

Τέλος όσον αφορά στα ποτά, μερικά πλοία άρχισαν να ζυμώνουν τη δική τους μπύρα. Το Carnival Vista και το Carnival Horizon (το οποίο ξεκινάει δρομολόγια τον Απρίλιο) διαθέτουν αμφότερα εργαστήρια ζυθοποιίας εν πλω.