
Την ανοδική πορεία των τουριστικών ροών στη Λάρνακα επιθυμεί να ενισχύσει η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής (ΕΤΑΠ), επενδύοντας στην ανάδειξη των συγκριτικών πλεονεκτημάτων της πόλης και της επαρχίας.
Στο πλαίσιο αυτό πρόκειται να λανσάρει νέα καμπάνια, παρουσιάζοντας τη σύγχρονη τουριστική της ταυτότητας, συνοδευόμενη από τη φράση «Welcome Back».
Η καμπάνια παρουσιάστηκε πριν από λίγους μήνες και εστιάζει στην παροχή αυθεντικών εμπειριών, καθώς και στην προώθηση της πλούσιας ιστορίας, του πολιτισμού και των παραδόσεων με έμφαση στην τοπική γαστρονομία, αλλά και στην υιοθέτηση αειφόρων πρακτικών για την ανάπτυξη του τουρισμού.
Όπως ανέφερε σε δηλώσεις της σε κυπριακά μέσα η διευθύντρια της ΕΤΑΠ κα. Νανά Ασμένη, φέτος θα δοθεί έμφαση στην ενίσχυση της προβολής στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με τη βοήθεια influencers από το εξωτερικό. Θα πραγματοποιηθεί, επίσης, όπως σημείωσε, «καμπάνια σε στοχευμένες αγορές, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο και η Πολωνία, για ειδικές μορφές τουρισμού».
Υψηλές τουριστικές αφίξεις
Παρά το γεγονός πως η περιφέρεια Λάρνακας έχει πολύ λιγότερες κλίνες (5.817) από τις υπόλοιπες τουριστικές επαρχίες, τα τελευταία χρόνια είδε τις τουριστικές της αφίξεις ν’ αυξάνονται σημαντικά και, μάλιστα, καθ’ όλη τη διάρκεια του χρόνου.
Συγκεκριμένα, με βάση τα τελευταία επίσημα στοιχεία η Λεμεσός έχει 9.874 αδειοδοτημένες κλίνες, η Πάφος 27.441 και η επαρχία Αμμοχώστου 37.809, όπως ανέφερε σε δηλώσεις της σε κυπριακό μέσο η διευθύντρια της ΕΤΑΠ Λάρνακας, Νανά Ασμένη.
Παράλληλα, επεσήμανε ότι η Λάρνακα βρίσκεται ψηλά σε επαναλαμβανόμενους τουρίστες σε ποσοστό που αγγίζει το 60%. Σημείωσε, επίσης, πως για το 2025 ετοιμάστηκε πλάνο, με τη στήριξη του υφυπουργείου Τουρισμού, για περαιτέρω ενίσχυση του τουριστικού προϊόντος, που περιλαμβάνει ποικίλες δράσεις σε ολόκληρη την περιφέρεια Λάρνακας.
Πολλαπλές εμπειρικές δραστηριότητες
Ένα από τα ιδιαίτερα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Λάρνακας, σύμφωνα με τη διευθύντρια της ΕΤΑΠ, είναι οι πολλαπλές εμπειρικές δραστηριότητες που μπορούν να βιώσουν οι επισκέπτες της πόλης και της επαρχίας.
Γι’ αυτόν τον λόγο, τον επόμενο μήνα στη φαρέτρα της τουριστικής Λάρνακας θα προστεθεί πλατφόρμα που θα συγκεντρώνει αυτές τις δραστηριότητες, δίδοντας, παράλληλα, την ευκαιρία στους τουρίστες να κάνουν κρατήσεις απευθείας και μέσω των ξενοδοχείων τους.
Ανάμεσα στις εμπειρίες που θα περιληφθούν είναι θαλάσσιες δραστηριότητες (καταδύσεις και θαλάσσια αθλήματα), πολιτιστικοί περίπατοι, γαστρονομικές διαδρομές και γευσιγνωσία κρασιού.
Τέλος, θα συνεχιστεί και φέτος η ψηφιοποίηση των σημείων ενδιαφέροντος της Λάρνακας, που ξεκίνησε πριν από πέντε χρόνια.