Οι Βρετανοί ταξιδιώτες “πετούν την σκούφια τους” για εξωτικές περιπέτειες αν και εφόσον παραμείνουν συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο. Και αυτή την αδυναμία τους αποκάλυψε έρευνα από την Piper.
Σύμφωνα με την έρευνα οι Βρετανοί ταξιδιώτες αναζητούν συναρπαστικές εμπειρίες σε άγνωστους προορισμούς και έχουν την τάση να επισκέπτονται αξιοθέατα που είναι γνωστά σε ελάχιστους τουρίστες.
Ενώ οι Βρετανοί επιθυμούν τις ασυνήθιστες αποδράσεις, δεν θα πάνε τόσο μακριά αν δεν έχουν πρόσβαση στο διαδίκτυο.
- Το 69% αυτών των ταξιδιωτών ελέγχει τις κινητές συσκευές τους τουλάχιστον μία φορά την ημέρα.
- Το 25% millennials ελέγχει τις συσκευές τους τουλάχιστον ανά ώρα.
- Το 12% θέλει σύνδεση 24ωρη και τις επτά ημέρες της εβδομάδας.
Οι millennials θέλουν την σύνδεση στο διαδίκτυο για να έχουν τον έλεγχο του ταξιδιού και στον προορισμό όπως αναζητούν διαδρομές σε online χάρτες και απευθείας σύνδεση και μεταφορικά μέσα.
Αντίθετα η παλαιότερη γενιά ταξιδιωτών θέλει τη σύνδεση στο διαδίκτυο, για τον έλεγχο και την απάντηση σε emails εργασίας.