Λιγότερα ταξιδιωτικά προγράμματα και πολιτικές εξυπηρετούν πλέον ταξιδιώτες με πρόσθετες ανάγκες σε σχέση με τα δύο προηγούμενα χρόνια, σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιήθηκε από το Business Travel Show Europe (BTSE).

Η δημοσκόπηση με 141 υπευθύνους ταξιδιών και προμηθειών με έδρα την Ευρώπη διαπίστωσε ότι επί του παρόντος υπάρχουν πιο πιεστικές προτεραιότητες, όπως η μείωση του κόστους και η βιωσιμότητα, που προηγούνται της εστίασης ειδικά για ομάδες όπως ταξιδιώτες LGBTQIA+, μεμονωμένες γυναίκες και άτομα με προβλήματα προσβασιμότητας.

Οι διευθυντές ρωτήθηκαν εάν οι ταξιδιωτικές πολιτικές και τα προγράμματά τους είχαν σχεδιαστεί με ιδιαίτερη προσοχή για πολλούς διαφορετικούς τύπους ταξιδιωτών, αλλά τα αποτελέσματα ήταν λιγότερο ενθαρρυντικά από ό,τι ήταν τόσο το 2022 όσο και το 2023.
Μόνο το 27% είπε ότι τα προγράμματά τους είχαν δημιουργηθεί με προσοχή για τους ταξιδιώτες LGBTQIA+.

Περισσότεροι από τους μισούς αγοραστές (54%) δήλωσαν ότι τα προγράμματά τους δεν περιλάμβαναν καμία διάταξη για ταξιδιώτες LGBTQIA+ – ο αριθμός αυτός ήταν μόλις 22% το 2023.

  • Μόλις το 36% των ταξιδιωτικών προγραμμάτων περιλάμβανε το ενδιαφέρον για μεμονωμένες γυναίκες ταξιδιώτες – από 42% το 2022 και 45% το 2023.
  • Υπήρξαν επίσης μειώσεις για τις «περιθωριοποιημένες» κοινότητες στο 23% και τα άτομα με ανάγκες προσβασιμότητας (έως 43%), σε σύγκριση με τα δύο προηγούμενα χρόνια.
  • Μόνο το 26% των αγοραστών είπε ότι τα προγράμματά τους περιλάμβαναν ιδιαίτερη προσοχή για τους νεότερους ταξιδιώτες, από 54% πριν από ένα χρόνο.
  • Ομοίως, μόνο το 23% των προγραμμάτων αντιμετώπιζαν συγκεκριμένα ζητήματα που επηρεάζουν τους ηλικιωμένους ταξιδιώτες, σε σύγκριση με το 47% πέρυσι.