British Airways και VisitBritain συνεργάστηκαν λανσάροντας νέα καμπάνια πολλών εκατομμυρίων λιρών με στόχο να επαναφέρουν τους Αμερικανούς επισκέπτες στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Το “Meanwhile in Britain” θα τονίσει στους ταξιδιώτες των ΗΠΑ όλα όσα έχουν χάσει τα τελευταία δύο χρόνια.

Βασικοί στόχοι για τη BA και το VisitBritain θα είναι οι “ταξιδιώτες με γνώμονα την εμπειρία”. Μαζί, έχουν επιστρατεύσει αρκετούς επιλεγμένους προσωπικότητες για να αναπαραστήσουν διαφορετικές πτυχές της βρετανικής εμπειρίας.

Θα παρέχουν συμβουλές και θα προτείνουν εμπειρίες που καλύπτουν το φαγητό, την υπέροχη ύπαιθρο και τα βρετανικά εικονίδια. Όλα αυτά μαζί δίνοντας μια σύγχρονη στροφή στην τουριστική εμπειρία του Ηνωμένου Βασιλείου.

Η καμπάνια θα προωθείτε σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, μέσω προγραμματισμού και βίντεο, άμεσων συνεργασιών και άλλων υπηρεσιών απευθείας βίντεο.

Οι ΗΠΑ είναι η μεγαλύτερη και πιο πολύτιμη εισερχόμενη αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου. Το 2019 ήταν αξίας 4,2 δις. λιρών και αντιπροσώπευε το 15% του συνόλου των εισερχόμενων δαπανών.

Παράλληλα, το 2019, υπήρξαν 4,5 εκατ. επισκέψεις από τις ΗΠΑ, το 11% όλων των εισερχόμενων επισκέψεων στο Ηνωμένο Βασίλειο εκείνο το έτος.

Η προγραμματισμένη χωρητικότητα αεροπορικών εταιρειών ΗΠΑ-ΗΒ, από τον Μάρτιο του 2022, ήταν 42% σε σχέση με τον Μάρτιο του 2019.

Επικαλούμενοι στοιχεία της Oxford Economics, πρόσθεσαν ότι οι επισκέψεις από τις ΗΠΑ στο Ηνωμένο Βασίλειο προβλέπεται να ξεπεράσουν τα προ-Covid επίπεδα έως το 2024.

Μακροπρόθεσμα, η BA και το VisitBritain αναμένουν ότι οι επισκέψεις θα αυξηθούν κατά 30% και οι δαπάνες κατά 62% μεταξύ 2019 και 2030.