Πλήγμα για τον ταξιδιωτικό κλάδο, αποτελεί η απόφαση της TUI UK & Ireland, να κλείσει 166 καταστήματα της.

Μία απόφαση, που έρχεται καθώς η βιομηχανία καταπολεμά αυτό που η TUI περιέγραψε ως τη “μεγαλύτερη κρίση που αντιμετώπισε ποτέ η ταξιδιωτική βιομηχανία”.

Η εταιρεία θα επιστρέψει σε μια κυρίως διαδικτυακή ή τηλεφωνική διεύθυνση πωλήσεων λόγω αλλαγών που επιταχύνονται από την πανδημία του Covid-19. Ηδη επτά από τις 10 κρατήσεις της να πραγματοποιούνται στο διαδίκτυο.

Από τα κλεισίματα θα μείνουν 350 καταστήματα στο δίκτυο λιανικής. Από τον Μάιο η TUI είχε ανακοινώσει πως επιδιώκει να μειώσει τα γενικά έξοδα παγκοσμίως κατά 30%, με περίπου 8.000 ρόλους εργαζομένων να επηρεάζονται.

“Θέλουμε να είμαστε στην καλύτερη θέση για να παρέχουμε εξαιρετική εξυπηρέτηση πελατών, είτε βρίσκεται σε πολυκατάστημα, είτε μέσω τηλεφώνου είτε online, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της TUI UK & Ireland, Άντριου Φλιντάμ. Και θα συνεχίσει να βάζει τον πελάτη στην καρδιά αυτού που κάνουμε.

Είναι επομένως επιτακτική ανάγκη να λάβουμε αυτές τις δύσκολες αποφάσεις κόστους. Nα φροντίζουμε τους συναδέλφους μας κατά τη διάρκεια μιας τέτοιας πρωτοφανούς αβεβαιότητας και να προσφέρουμε επίσης μια σύγχρονη εξυπηρέτηση πελατών.

Οι συμπεριφορές των πελατών έχουν ήδη αλλάξει τα τελευταία χρόνια. Mε το 70% όλων των κρατήσεων στην TUI UK & Ireland να πραγματοποιούνται στο διαδίκτυο”.

Ο Covid-19 άλλαξε στις αγοραστικές συνήθειες

Η TUI δήλωσε ότι θα στοχεύσει να μεταφέρει το 70% των 900 ρόλων που επηρεάζονται σε ένα νέο τμήμα πωλήσεων και υπηρεσιών οικιακής εργασίας.
Το υπόλοιπο προσωπικό θα καλύψει τις κενές θέσεις στα υπόλοιπα καταστήματα.

Όπως επεσήμανε ο Άντριου Φλιντάμ ο Covid-19 “έχει επιταχύνει την αλλαγή στις αγοραστικές συνήθειες. Οι καταναλωτές θέλουν να αγοράσουν διαδικτυακά ή επιθυμούν να μιλήσουν με ειδικούς ταξιδιού από την άνεση του σπιτιού τους.

Έχουμε συμβούλους ταξιδιού παγκόσμιας κλάσης στην TUI UK & Ireland. Πολλοί από αυτούς θα δουλεύουν κατ ‘οίκον. Και θα συνεχίσουν να προσφέρουν την εξατομικευμένη υπηρεσία που γνωρίζουμε ότι εκτιμούν οι πελάτες μας”.