Σύνταξη: tourismtoday.gr

Η πανδημία εδώ και ένα χρόνο έχει ισοπεδώσει τον ανταγωνισμό στα ξενοδοχεία. Αλλά και σε ολόκληρη την βιομηχανία. Το μάρκετινγκ ξενοδοχείου με μία ισχυρή στρατηγική είναι ιδιαίτερα πιο σημαντικό από ποτέ, αυτή την εποχή.

Οι ξενοδόχοι σύμφωνα με μελέτη του HubSpot, επενδύουν κατά 70%, σε μια στρατηγική ψηφιακού μάρκετινγκ.

Σε αυτήν την εποχή της τεχνολογίας, η διαισθητική προώθηση πρέπει να είναι το κέντρο της στρατηγικής μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας.
Το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου βοηθά στην αύξηση της εμβέλειας, στην προσέλκυση περισσότερων επισκεπτών και στην ενίσχυση των εσόδων του ξενοδοχείου.

Ωστόσο, παρά αυτά τα πλεονεκτήματα, λίγα μόνο ξενοδοχεία διαθέτουν μια καλά σχεδιασμένη στρατηγική μάρκετινγκ.

Μάρκετινγκ ξενοδοχείου και ποια λάθη πρέπει να αποφύγετε το 2021

Το Hotelogix αποκαλύπτει μερικά κοινά λάθη μάρκετινγκ, που οι ξενοδόχοι πρέπει να αποφύγουν το 2021. Αυτά είναι:

1. Χωρίς συγκεκριμένη στρατηγική μάρκετινγκ

Το πρώτο βήμα για τη σωστή εκστρατεία μάρκετινγκ ξενοδοχείων είναι να κάνετε ένα σχέδιο. Συμπεριλάβετε τους έξι κύριους πυλώνες στο μάρκετινγκ φιλοξενίας:

  • Περιεχόμενο.
  • Διαφημιστικά μηνύματα.
  • Διαφημίσεις πληρωμής ανά κλικ.
  • Βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης.
  • Μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων.
  • Μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

2. Το μάρκετινγκ βασίζεται μόνο στις εκπτώσεις

Η προσφορά ανεξέλεγκτων εκπτώσεων μπορεί να προσελκύσει περισσότερους πελάτες, αλλά θα μειώσει επίσης την αξία της επωνυμίας σας. Αυτό θα οδηγήσει τελικά σε μεγαλύτερες απώλειες.

Για μια επιτυχημένη διαδικτυακή καμπάνια μάρκετινγκ ξενοδοχείων, παρέχετε αξία ενώ παραμένετε σχετικοί.

Ξεκινήστε με την προσφορά πολύτιμου περιεχομένου. Όπως πληροφορίες για τοπικούς τουριστικούς χώρους και τρέχουσες ταξιδιωτικές τάσεις, που σχετίζονται με την περιοχή σας.

3. Οι πολλές προσφορές

Οι ξενοδόχοι χρησιμοποιούν μερικές φορές φανταχτερά τεχνάσματα μάρκετινγκ για να ξεπεράσουν τους ανταγωνιστές τους.

Αυτό έχει συχνά μια αντίδραση με τη μορφή απογοητευμένων πελατών. Αποφύγετε τις εκπληκτικές προσφορές, όπως δωρεάν ποτά, δωρεάν κουπόνια, υπερβολικά γεύματα ή κάρτες εκδηλώσεων και επικεντρωθείτε στην πρώτη λήψη των βασικών.

  • Μείνετε πιστοί στις ανέσεις του ξενοδοχείου σας.
  • Διευκρινίστε τις ανάγκες των επισκεπτών που μπορεί να καλύψει το ξενοδοχείο σας.
  • Στοχεύστε να δώσετε στους επισκέπτες μια πιο εξατομικευμένη διαμονή.

4. Χωρίς ζωή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Το 94% των επιχειρήσεων χρησιμοποιούν τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων για να βρουν πελάτες και να δημιουργήσουν πωλήσεις (SEMrush).

Η ασυνέπεια στην ανάρτηση ή στο μη σχετικό περιεχόμενο μπορεί να έχει σοβαρές επιπτώσεις στην εικόνα της επωνυμίας σας.

Το μάρκετινγκ κοινωνικών μέσων του ξενοδοχείου πρέπει να είναι συνεπές (δημοσιεύστε τουλάχιστον 2 έως 3 φορές την ημέρα), ελκυστικό και διαδραστικό.

5. Δεν αποκρίνεστε στα σχόλια των επισκεπτών

Ανεξάρτητα από το είδος της κριτικής, επικοινωνήστε με τους επισκέπτες σας στο διαδίκτυο.

Απαντήστε στα σχόλια των επισκεπτών και δείξτε ότι εκτιμάτε τους επισκέπτες.

Τις θετικές κριτικές, μπορείτε να τις χρησιμοποιήσετε για να βελτιώσετε περαιτέρω τις προσπάθειές σας στο μάρκετινγκ.

6. Δεν αντιμετωπίζετε με σεβασμό το προσωπικό σας

Το προσωπικό σας είναι το ξενοδοχείο σας. Το δυσαρεστημένο προσωπικό μπορεί να επηρεάσει άμεσα τις προσπάθειες σας στο μάρκετινγκ. Αλλά και την εμπειρία των επισκεπτών στο ξενοδοχείο σας.

Το απογοητευμένο προσωπικό μπορεί να είναι απαθής απέναντι στους καλεσμένους σας.

Από την άλλη πλευρά, το χαρούμενο προσωπικό θα κάνει ό,τι καλύτερο για να υποστηρίξει το ξενοδοχείο για το οποίο εργάζεται.