Η παγκόσμια πλατφόρμα τεχνολογίας ταξιδιών, η Vacaay προσφέρει μια νέα υπηρεσία μάρκετινγκ προορισμού βασισμένη στην απόδοση (KPI).

Βοηθώντας πιο αποτελεσματικά τους οργανισμούς μάρκετινγκ προορισμού να προσεγγίσουν νέο κοινό και να αποκτήσουν περισσότερους πελάτες.

Με προηγμένες δυνατότητες γεωγραφικής στόχευσης και χωρίς σπατάλη πληρωμής -αφού οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν βάσει απόδοσης- η νέα υπηρεσία αποδεικνύεται ένα πολύτιμο κανάλι μάρκετινγκ για την ταξιδιωτική βιομηχανία.

Η Vacaay θέτει ένα προκαθορισμένο KPI επικεντρωμένο στην αφοσίωση του κοινού και τις άμεσες ερωτήσεις κράτησης.

Οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν για ότι τους παραδίδεται

“Είμαστε υπεύθυνοι για την επίτευξη προκαθορισμένων KPI σε κάθε καμπάνια που εκτελούμε, λέει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Vacaay Πιτ ΜακΚόν.

Οι διαφημιζόμενοι μας συνεργάτες δεν πληρώνουν για οτιδήποτε δεν παραδίδουμε.

Συνεργαζόμαστε στενά, για να καθορίσουμε μια προσαρμοσμένη στρατηγική μάρκετινγκ προορισμού από άκρο σε άκρο. Που κερδίζει τη μέγιστη έκθεση, προσελκύει κοινό και οδηγεί άμεσες κρατήσεις”.

Η νέα προσφορά της Vacaay είναι μια σαφής ένδειξη των αλλαγών που έχει υποστεί η βιομηχανία φέτος κατά τη διάρκεια της πανδημίας COVID-19.

Το μάρκετινγκ προορισμού έχει σημειώσει μια σεισμική αλλαγή από τα παραδοσιακά μέσα ταξιδιού των καταναλωτών υπέρ των ψηφιακών πλατφορμών που μπορούν να προσφέρουν άμεση απόδοση όλων των διαφημιστικών δαπανών.