Η πανδημία έχει κάνει τους ταξιδιώτες πολύ πιο προσεκτικούς και η επιστροφή στην ομαλότητα θα γίνεται αργά.
Αυτό εκτιμά έρευνα της Development Counselors International (DCI). Που εξετάζει τη μακροπρόθεσμη ανάκαμψη, τις μελλοντικές προκλήσεις και τις προσαρμοσμένες ευκαιρίες για ταξιδιωτικούς πράκτορες και συμβούλους στις ΗΠΑ.
Και το μάρκετινγκ θα παίξει σημαντικό ρόλο.

  • Το 38% των τουριστικών πρακτόρων και συμβούλων θα συνεχίσουν τις πρωτοβουλίες ταξιδιωτικού μάρκετινγκ στις εγχώριες αγορές τους τον Σεπτέμβριο έως τον Δεκέμβριο του τρέχοντος έτους.
  • Το 21% θα το κάνει από το επόμενο έτος ή και μετά.

Μάρκετινγκ ταξιδιού στην εγχώρια αγορά το 2020

  • 17% θα ξεκινήσει το μάρκετινγκ τον Ιούλιο.
  • 12% τον Αύγουστο.
  • 21% τοις εκατό είπε Σεπτέμβριο.
  • 11% τον Οκτώβριο.
  • 4% είπε το Νοέμβριο.
  • 2% θα ξεκινήσει τον Δεκέμβριο.

Σύμφωνα με την έρευνα τα οικογενειακά ταξίδια σε διεθνείς προορισμούς είναι εκτός, έως του χρόνου. Το 43% θα ξεκινήσουν τα οικογενειακά ταξίδια από το πρώτο τρίμηνο του 2021.