Goldair-groupΝομοθετική παρέμβαση, ώστε να ενισχυθεί η ανταγωνιστικότητα της ελληνικής σημαίας στον τομέα των κρουαζιερόπλοιων, σχεδιάζει ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου, Κωστής Μουσουρούλης, με στόχο να επιστρέψουν κρουαζιερόπλοια στην ελληνική σημαία.

 

Εν ολίγοις, στα χνάρια της ποντοπόρου ναυτιλίας θέλουν να βαδίσουν τόσο η κρουαζιέρα όσο και η ακτοπλοΐα προκειμένου να γίνει ανταγωνιστική η ελληνική σημαία.

Ο υπουργός Ναυτιλίας και Αιγαίου Κωστής Μουσουρούλης περνάει στο πολυνομοσχέδιο διάταξη με την οποία θα ισχύσουν οι επιχειρησιακές συμβάσεις για τα κατώτερα πληρώματα οι οποίες δεν θα μπορεί να είναι χαμηλότερες από αυτές που προβλέπει η ΙΤF.

Είναι ένα θέμα για το οποίο η κυβέρνηση δεν κάνει πίσω. Το ίδιο αίτημα έχουν και οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις.

Την επέκταση της ισχύς του νόμου και στα κατώτερα πληρώματα κρουαζιερόπλοιων ζητάει και η Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας αφού θεωρεί ότι μόνο έτσι θα επιστρέψουν στην ελληνική σημαία τα κρουαζιερόπλοια. Διότι σήμερα ελληνική κρουαζιέρα δεν υπάρχει.

Ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Εφοπλιστών Κρουαζιερόπλοιων και Φορέων Ναυτιλίας, Μιχάλης Λάμπρος επεσήμανε ότι ο ΥΝΑ, Κωστής Μουσουρούλης, έδειξε άμεσο ενδιαφέρον για τον τομέα της κρουαζιέρας, αμέσως μετά την ανάληψη των καθηκόντων του και προσέθεσε ότι «όπως γνωρίζουμε, δρομολογεί διατάξεις για την ανταγωνιστικότητα του ελληνικού κρουαζιερόπλοιου, με την ελπίδα της επιστροφής στο εθνικό μας νηολόγιο πλοίων αυτής της κατηγορίας».

Ο πρόεδρος της Ένωσης, Θεόδωρος Κόντες, υπογράμμισε, μεταξύ άλλων, ότι η πλευρά της πολιτείας είναι ανάγκη να προχωρήσει στις αναγκαίες ρυθμίσεις, με τη λήψη μέτρων στήριξης του κλάδου, προκειμένου να δημιουργηθούν εκείνοι οι όροι ανταγωνισμού και η απλούστευση της γραφειοκρατίας που θα δημιουργήσουν τα κίνητρα που θα επιτρέψουν την επιστροφή των πλοίων στο εθνικό νηολόγιο.

protothema