Όσο εύκολο είναι να δημιουργηθεί ένας καλά λειτουργικός ιστότοπος, άλλο τόσο εύκολο είναι να γίνουν και λάθη.

Και ενώ κάποιες ξεχωριστές λεπτομέρειες μπορεί να φαίνονται εξαιρετικές στο σύνολο, από μόνες τους μπορεί να είναι χαοτικές.

Να δυσκολέψουν τους πελάτες να καταλάβουν πού να κάνουν την αγορά τους -και ιδιαίτερα όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με online κρατήσεις- καθώς και να αμφισβητήσουν την αξιοπιστία σας.

Στόχος είναι η προσέλκυση πελατών, με όσο πιο απλή διαδικασία γίνεται.

Για το λόγο αυτό, ο ιστότοπος σας θα πρέπει όχι μόνο να είναι εύκολος στην πλοήγηση, αλλά και η αγορά των πακέτων -το κουμπί “Κράτηση τώρα”, δηλαδή- να οδηγεί σε μία απλή διαδικασία και όχι σε ένα λαβύρινθο, για τον πελάτη.

Διαβάστε τί προτείνουν οι ειδικοί για να αποφύγετε τα λάθη που καθιστούν την διαδικασία κράτησης του πελάτη πιο περίπλοκη.

1. Μπερδεμένα κουμπιά με συνδέσμους

Άλλο το κουμπί κράτησης και άλλο ο σύνδεσμος κειμένου και μην τα μπερδεύετε.

Το κουμπί κράτησης προσελκύει περισσότερο την προσοχή και δηλώνει “πεδίο δράσης”, ενώ ένας σύνδεσμος “μεταφέρει” εύκολα.

Το πιο σημαντικό πράγμα για την περιήγηση στην ιστοσελίδα σας είναι να υπάρχει ένα καθορισμένο κουμπί και όχι ένας σύνδεσμος κειμένου, όπως στην φωτογραφία που ακολουθεί.

 

 

 

2. Κακή χρήση του χρώματος στο σχεδιασμό κουμπιού

Κάθε λεπτομέρεια της παρουσίας επιτυχημένων εμπορικών σημάτων στο διαδίκτυο είναι σωστά μελετημένη και ακολουθεί ένα πρωτόκολλο, με σκοπό να προσελκύσει περισσότερο κοινό.

Χρησιμοποιούν την ίδια οικογένεια γραμματοσειρών, χρωμάτων και σχεδίων σε όλα όσα κάνουν.

Για παράδειγμα, αν κοιτάξουμε ένα μπλε φόντο με λευκά γράμματα, το μυαλό μας θα πάει στο facebook, ενώ αν θα δούμε ένα κίτρινο “Μ”, στα McDonalds.

Το χρώμα συνδέεται πολύ στενά με τα εμπορικά σήματα, οπότε αν δεν έχετε δώσει βάρος σε αυτή την παράμετρο, ήρθε η ώρα να ξεκινήσετε.

Δείτε ορισμένα παραδείγματα κακών επιλογών στο χρώμα και το σχεδιασμό των κουμπιών κράτησης, όταν χρησιμοποιείτε:

α). Πολύ λαμπερά χρώματα. Τα κουμπιά σας μπορεί να τραβούν την προσοχή, αλλά φαίνονται “επιθετικά” και “φθηνά”.

 


β). Μονόχρωμα όπως το γκρι, το λευκό και ακόμα και το μαύρο είναι υπέροχα σε σχεδιαστικά στοιχεία.

Αν όμως δεν είναι τοποθετημένα καλά, αυτά τα χρώματα μπορούν να κάνουν τα κουμπιά σας να χαθούν.

 

γ).Παστέλ χρώματα. Δημιουργούν τα ίδια προβλήματα με τα μονόχρωμα.

Εάν υπάρχουν πιο έντονα χρώματα στη σελίδα το μάτι πέφτει σε αυτά και τα απαλά χρώματα εξαφανίζονται.

 


δ). Το κουμπί “Ghost”, μπερδεύει ακόμα περισσότερο και δεν μπορεί να καταλάβει o πελάτης αν “απευθύνεται” στην φωτογραφία background ή στο κουμπί κράτησης.

 

 

3. Δεν υπάρχει σαφές ύφος

Το σημείο που έχετε το κουμπί κρατήσεων στη σελίδα σας πρέπει είναι έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν να αγοράσουν τις προσφορές σας.

Η ιστοσελίδα τους πρέπει να έχει σαφή τόνο. Τα κύρια χρώματα επωνυμίας καλό είναι να διατηρούνται με συνέπεια.

Όπως προαναφέραμε τα φωτεινά χρώματα μπορεί να είναι πολύ επιθετικά στα κουμπιά, αλλά μπορούν να χρησιμοποιηθούν καλά στο στήσιμο της σελίδας και να διευκολύνουν την εμπειρία του χρήστη επισημαίνοντας τα βασικά σημεία εστίασης.

Δείτε σε αυτή την φωτογραφία ένα επαγγελματικό στήσιμο σελίδας.

 

 

 

Λευκό φόντο, με σκούρα γράμματα η δραστηριότητα, το κόκκινο πάνω, στις ημερομηνίες και στο κουμπί κράτησης τα κάνουν να ξεχωρίζουν.

Το κουμπί κράτησης είναι τέλεια καθορισμένο και ταιριάζει απόλυτα με το branding της εταιρείας.

4. Κακή τοποθέτηση κουμπιού

Τοποθετώντας το κουμπί σε τυχαία θέση, καθιστάτε δύσκολο για τους πελάτες να εντοπίσουν αυτό που είναι αναμφίβολα το πιο σημαντικό μέρος της σελίδας σας – στο πού θα κάνουν κράτηση για το ταξίδι.

Σε κάθε τμήμα των σελίδων σας θα πρέπει να ορίζονται με σαφήνεια οι σύνδεσμοι και τα κουμπιά.

Προσέξτε να μην κρύψετε τα κουμπιά σας μέσα στο κείμενο ή πολύ κοντά στις εικόνες.

Αν δεν μπορείτε να αποφασίσετε αντιγράψτε κορυφαίες ιστοσελίδες του είδους.

Δείτε στην φωτογραφία που ακολουθεί την σωστή τοποθέτηση του κουμπιού “Κράτηση τώρα” κάτω από τις τιμές και τις πληροφορίες με το τι συμπεριλαμβάνεται στην τιμή, αριστερά. Απλά και με σαφήνεια.

 

 

Δημιουργήστε έναν συγκεκριμένο χώρο για τις επιλογές κράτησης στον ιστότοπό σας.

Είναι σημαντικό να υπάρχει μια καθορισμένη τοποθεσία όπου οι πελάτες μπορούν να κάνουν απευθείας κράτηση.

5. Όχι παντού, κουμπιά

Δεν έχει κανένα νόημα να γεμίσετε όλη την σελίδα σας άχρηστα κουμπιά.

Αν δεν είστε σίγουροι, ακολουθήστε τον κανόνα της απλότητας.

Ρυθμίστε δύο ανά σελίδα – ένα στην επικεφαλίδα και ένα σε ένα λογικό μέρος στο σχεδιασμό της δραστηριότητας ή του πακέτου.

Η χρυσή συνταγή συστήνουν οι ειδικοί είναι να σχεδιάσετε μια καθαρή, μοντέρνα ιστοσελίδα που λειτουργεί με μία απλή διαδικασία αγοράς , με προσαρμόσιμα τα κουμπιά κράτησης και ενσωματωμένο ημερολόγιο.