Ζωγραφική με σκηνές από την πόλη ή η νέα εκστρατεία “City Vibes” με την οποία η OYO, η μεγαλύτερη εταιρεία φιλοξενίας της Νότιας Ασίας και μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες ξενοδοχειακές αλυσίδες στον κόσμο, ανακοίνωσε ότι ανανεώνει την εξωτερική πρόσοψη των ξενοδοχείων της.
Η OYO θα χρησιμοποιήσει τις προσόψεις των επιλεγμένων ξενοδοχείων ως καμβά για να προβάλει την πόλη αλλά και να προσελκύσει τους επισκέπτες.
Τα ξενοδοχεία θα αποκτήσουν πολύχρωμη πρόσοψη που θα απεικονίζει τα κορυφαία hotspots του προορισμού, τα οποία αποτελούν την καρδιά και την ψυχή της πόλης.
Η επιλογή δεν είναι τυχαία και βασίστηκε πάνω σε μία έρευνα στην περιοχή σύμφωνα με την οποία:
Το 53% θεωρεί ότι η όμορφα ζωγραφισμένη πρόσοψη ενός ξενοδοχείου είναι ένας σημαντικός παράγοντας κατά την κράτηση Πάνω από το 57% δήλωσαν ότι δεν προχωρούν στην κράτηση σε περίπτωση που το εξωτερικό του ξενοδοχείου δεν ταιριάζει με τις προσδοκίες τους
Το 37% ακυρώνει την κράτηση αν δεν του αρέσει η πρόσοψη του ξενοδοχείου