Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι Αμερικανοί εξακολουθούν να ξοδεύουν μεγάλα ποσά, σε πολυτελή ταξίδια. Επιλέγουν  τους καλύτερους luxury προορισμούς bucket list και αεροπορικά ταξίδια με λίαρ τζετ ή business class.

Με αφετηρία ένα επιτυχημένο 2022, οι ταξιδιωτικοί σύμβουλοι λένε ότι οι πελάτες πολυτελείας τους εξακολουθούν να ξοδεύουν πολλά χρήματα στα ταξίδια.

«Οι πελάτες πολυτελείας ζητούν περισσότερες αναβαθμίσεις υψηλού επιπέδου για τα ταξίδια τους, δήλωσε η Amy Daniel, ιδιοκτήτρια του Custom Design Travel, θυγατρικής της Travel Experts.

Νομίζω ότι η πανδημία έχει κάνει τους πελάτες μας να θέλουν να ζήσουν τη ζωή στο έπακρο. Να απολαύσουν τον πολύτιμο χρόνο τους με τους αγαπημένους τους με έναν πολύ ιδιαίτερο τρόπο ενώ ταξιδεύουν».

Η Claire Schoeder, από την Elevations Travel σημείωσε ότι οι πελάτες «αναβαθμίζουν τα πολυτελή ταξίδια σε σχέση με τον τρόπου που έκαναν παλιά.

Η πανδημία τους ενθάρρυνε να σταματήσουν να αναβάλλουν τα ταξίδια καθώς έχουν δει τι μπορεί να συμβεί χωρίς προειδοποίηση».

«Οι Αμερικανοί θέλουν να ταξιδεύουν περισσότερες φορές το χρόνο από ό,τι στο παρελθόν, δήλωσε ο Ryan Corrigan, Διευθύνων Σύμβουλος και επικεφαλής ταξιδιωτικός σύμβουλος της Corrigan & Co. Luxury Travel Outfitters.
Επιστρέφουν από ένα μεγάλο ταξίδι και ετοιμάζονται αμέσως για το επόμενο. Κάνουν περισσότερα από εκείνα τα ταξίδια bucket list που μπορεί να είχαν αναβάλει στο παρελθόν, όπως σε Αλάσκα ή για σαφάρι στην Ασία κ.λπ.».

Από την πλευρά του, ο Eric Goldberg, ιδιοκτήτης της Goldberg Travel, πιστεύει ότι το υψηλό επίπεδο των ταξιδιών πολυτελείας θα συνεχιστεί, αν και όχι απαραίτητα στο ίδιο επίπεδο.

«Βλέπω ήδη αντίσταση στους πολύ υψηλούς ναύλους business class, ειδικά στην Ασία, είπε.
Η αγορά πολυτελείας, ωστόσο, παραμένει ισχυρή. Υπάρχουν πολλοί που χρησιμοποιούν κεφάλαια που δεν είχαν ξοδέψει εδώ και δύο έως τρία χρόνια ή ακόμα και κεφάλαια που κέρδισαν από το χρηματιστήριο».

Όπως επισημαίνει ο Eric Goldberg, η αγορά πολυτελείας εξαρτάται από την ηλικία των ταξιδιωτών. Καθώς ένα μεγάλο μέρος της τρέχουσας αγοράς πολυτελείας γερνάει και έχοντας χάσει δύο έως τρία χρόνια, πλέον έχουν την νοοτροπία «τώρα ή ποτέ».