Πλήθος επαγγελματιών και υπαλλήλων τμημάτων μισθοδοσίας παρακολούθησαν με μεγάλο ενδιαφέρον το σεμινάριο που διοργάνωσαν το Επιμελητήριο Αρκαδίας και ο Σύλλογος Λογιστών – Φοροτεχνικών Ελευθέρων Επαγγελματιών Νομού Αρκαδίας τη Δευτέρα 21 Νοεμβρίου το απόγευμα στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Τρίπολης με θέμα: «Οι νέες ρυθμίσεις για το Ψηφιακό ωράριο & την Ψηφιακή κάρτα εργασίας».

Στο σημαντικό ρόλο του σεμιναρίου αναφέρθηκε, στη διάρκεια του χαιρετισμού του, ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Αρκαδίας κ. Γιάννης Τρουπής, για έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση όλων των επαγγελματιών και επεσήμανε ότι για ακόμη μία φορά το Επιμελητήριο Αρκαδίας σε συνεργασία με τον Σύλλογο Λογιστών Αρκαδίας είναι από τους πρώτους φορείς που κάνουν δράσεις, σε πανελλήνιο επίπεδο σε θέματα επίκαιρα προκειμένου οι επαγγελματίες να έχουν έγκυρη ενημέρωση.

Στη συνέχεια ο Πρόεδρος του Συλλόγου Λογιστών – Φοροτεχνικών Ελευθέρων Επαγγελματιών Νομού Αρκαδίας κ. Γιώργος Ασκούνης, φανερά ικανοποιημένος από τη συμμετοχή, τόνισε ότι το εν λόγω σεμινάριο αφορά περισσότερο στους εργοδότες επιχειρηματίες και η ενημέρωσή τους θα παίξει μεγάλο ρόλο στη σωστή διαχείριση των νέων ψηφιακών δεδομένων.

Αναλυτικός και επεξηγηματικός ο εισηγητής κ. Πέτρος Ραπανάκης Οικονομολόγος, Σύμβουλος επιχειρήσεων σε θέματα εργατικής νομοθεσίας & ανθρώπινου δυναμικού, παρουσίασε το επόμενο βήμα για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των επιχειρήσεων, σχετικά με το Ψηφιακό ωράριο και τη Ψηφιακή κάρτα εργασίας, μέσα από μία πλούσια και πλήρης θεματολογία ενώ απάντησε διεξοδικά σε όλα τα ερωτήματα που του τέθηκαν από τους συμμετέχοντες.

Κοινή διαπίστωσή των διοργανωτών ήταν πως η Ψηφιακή κάρτα εργασίας και το Ψηφιακό ωράριο μπορεί να επιφέρει πλεονεκτήματα, για τις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους. Ωστόσο, με το υφιστάμενο πλαίσιο για τη χρήση της ψηφιακής κάρτας εργασίας, δημιουργούνται πολλές προκλήσεις και ασάφειες. Γι’ αυτό και δήλωσαν πως θα ζητηθεί παράταση της προθεσμίας υποβολής, έτσι ώστε να γίνουν κατανοητές οι υποχρεώσεις.