Αξίζει να ξοδεύει κανείς χρήματα στα ταξίδια δηλώνει το 52% των Gen Z συμμετεχόντων σε νέα έρευνα της Booking.com.

Ειδικότερα, το 65% των Gen Z έβαλε επιλέγει τα ταξίδια και τη γνωριμία με τον κόσμο, ως τον καλύτερο τρόπο δαπάνης χρημάτων.

Η αγορά ακινήτου κατέλαβε το 60% και η επένδυση στην τριτοβάθμια  εκπαίδευση και η επαγγελματική κατάρτιση ήρθε στην τρίτη θέση πάλι με 60%.

Τόσο στην Αυστραλία όσο και παγκοσμίως, το 46% των ερωτηθέντων αξιολόγησαν ως σημαντική τη δαπάνη χρημάτων για τις εμπειρίες ή προϊόντα που είναι πιο φιλικά προς το περιβάλλον.

Η περιπέτεια σε πρώτο πλάνο

Όταν πρόκειται για εμπειρίες, οι νέοι προτιμούν την περιπέτεια. Το 56% των ερωτηθέντων στην Αυστραλία δήλωσαν ότι θέλουν να ζήσουν μια περιπετειώδη εμπειρία, όπως το αλεξίπτωτο πλαγιάς ή το άλμα bungee.

Επίσης  οι νέοι ταξιδεύουν στον κόσμο με την οικογένειά τους. Το 40% του πληθυσμού Gen Z της Αυστραλίας αναφέρει ότι αυτό τους επιτρέπει να πηγαίνουν σε ταξίδια που διαφορετικά δεν θα είχαν τα χρήματα να επισκεφθούν.

Καλή η παρέα αλλά και η μοναξιά έχει την αξία της

Ωστόσο, η ανεξαρτησία αποτελεί επίσης προτεραιότητα αυτής της γενιάς. Κατά τα επόμενα 10 χρόνια, το 38% σχεδιάζουν να ταξιδεύουν μόνοι τους τουλάχιστον μία φορά. Το 28% δηλώνουν ότι προτιμούν να ταξιδεύουν μόνοι τους.

  • Το 66% των ταξιδιωτών Gen Z στην Αυστραλία έχει ήδη καταρτίσει μια bucket list για ταξίδια. Το ποσοστό αυτό να ανέρχεται στο 75% των γυναικών Gen Z (έναντι 62% των ανδρών).
  • Το 44% των ερωτηθέντων παίρνει έμπνευση για τα ταξίδια τους από τους τα ταξίδια των Influenceres στο Instagram.
  • Το 25% είπε ότι η bucket λίστα τους βοήθησε να παρακολουθούν τα μέρη που θέλουν να επισκεφθούν.
  • Αντιστρόφως, το 31% του Gen Z παγκοσμίως δεν διαθέτει λίστα ταξιδιών. Ο λόγος ; Η επιθυμία τους να ταξιδεύουν παρορμητικά (20%) και να αλλάζουν τις προτιμήσεις τους για ταξιδιωτικούς προορισμούς πολύ τακτικά (22%).