«Το 2017 είχαμε αύξηση πωλήσεων στον κλάδο των συσκευών στην Ελλάδα σε ποσοστό 40%, με ένα μέσο μερίδιο αγοράς για το σύνολο του έτους στα smartphones στο 17,5%. Για το 2018 ο στόχος είναι επίσης από 30% έως 40% ως προς την άνοδο των πωλήσεων και μέσο μερίδιο αγοράς για το σύνολο του έτους άνω του 20%».
Αυτό δηλώνει ο κ. Lin Bing, Country Manager, Devices της Huawei Ελλάδος, με αφορμή και τη χθεσινή παρουσίαση του ολοκαίνουριου Huawei P smart.
Ο κ. Lin Bing αναφέρθηκε χθες στη συνολική παρουσία της εταιρείας στην Ελλάδα την περίοδο από το 2015 έως και το 2017 και δή στη μεγάλη αύξηση του μεριδίου της στην αγορά των smartphones, με το Δεκέμβριο του 2017 να σηματοδοτεί μία μεγάλη πρωτιά για την εταιρεία:
«Η Huawei μετά από μια επιτυχημένη στρατηγική δύο ετών βρέθηκε τον Δεκέμβριο στην 1η θέση με μερίδιο αγοράς 24,7% – από μόλις 4,2% το 2015 – ενώ παρουσίασε ταυτόχρονα εντυπωσιακή άνοδο και ως προς την αναγνώριση του brand από τους Ελληνες καταναλωτές το οποίο αποδεικνύει στην πράξη τη δυναμική της εταιρείας στην Ελλάδα», ανέφερε ο κ. Lin Bing.
«Ο νο 1 παίκτης στην αγορά μονοπωλούσε την πρωτιά τα τελευταία 7-8 χρόνια. Σεβόμαστε απόλυτα τον πρώτο ωστόσο δεν μπορούμε παρά να είμαστε πολύ ικανοποιημένοι για τις επιδόσεις της Huawei στην Ελλάδα».
Η σταθερά ανοδική πορεία της Huawei δεν περιορίστηκε μόνο στην Ελλάδα καθώς στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη και τη Σκανδιναβία ξεπέρασε το 20% και, όπως αναφέρουν οι επιτελείς της, σήμερα αποτελεί έναν εκ των τριών μεγαλύτερων κατασκευαστών smartphones παγκοσμίως, καταλαμβάνοντας μάλιστα την 1η και τη 2η θέση σε πλήθος ευρωπαϊκών αγορών.
Οι καινοτόμες ενέργειες της Huawei στον κλάδο των smartphones σε συνδυασμό με τη σημαντική επένδυσή της σε Έρευνα και Ανάπτυξη συνετέλεσαν στην ανάπτυξή της εταιρείας σε παγκόσμιο επίπεδο, ενώ στην Ελλάδα, η επιτυχημένη στρατηγική και η επιθετική πολιτική μάρκετινγκ κατά τη διάρκεια της τελευταίας διετίας έφερε τη μεγάλη άνοδο των πωλήσεων.
Η σχέση των Ελλήνων με το κινητό τους
Ειδικά ως προν την ελληνική αγορά ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα συμπεράσματα της έρευνας «Smart(phone) Relationships» που διενεργήθηκε για λογαριασμό της Huawei από την IPSOS σε 12 χώρες (Αυστρία, Βουλγαρία, Δανία, Ελλάδα, Κροατία, Ουγγαρία, Πολωνία, Ρουμανία, Σερβία, Σλοβενία, Τουρκία και Τσεχία) με στόχο να εξετάσει τη σχέση των ανθρώπων με τα smartphones τους.
Ποσοστό 71% των Ελλήνων έχει μαζί του το κινητό του πρίν πάει για ύπνο, σχεδόν 6 στους 10 Ελληνες (58%) ελέγχει το κινητό του μόλις ξυπνήσει και 54% δηλώνει ότι χρησιμοποιεί το κινητό του αρκετές φορές κατά τη διάρκεια της ημέρας.
Η έρευνα που πραγματοποίησε η Huawei αποτέλεσε εξ’ άλλου και τη βάση της καμπάνιας #AddictedToYou μέσω της οποίας η Huawei παρουσιάζει τον ρόλο των smartphones στην καθημερινότητά μας, παρακινώντας την ίδια στιγμή το κοινό να περνά περισσότερο χρόνο με τα αγαπημένα του πρόσωπα.
Κατασκευασμένο από αλουμίνιο και προσφέροντας μοναδική αίσθηση στην αφή, το Huawei P smart κρύβει μέσα του τον οκταπύρηνο επεξεργαστή Kirin 659, πλαισιωμένο από 3 GB RAM.
Είναι εφοδιασμένο με αποκλειστικό αλγόριθμο διόρθωσης ατελειών, έλεγχο μέσω χειρονομίας και άλλες λειτουργίες τελευταίας γενιάς, ενώ «ο έλεγχός του γίνεται παιχνίδι χάρη στο ολοκαίνουριο λειτουργικό σύστημα EMUI 8.0 που είναι σχεδιασμένο ειδικά για συσκευές με οθόνη FullView», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η εταιρεία, προτείνοντας την τιμή των 249 ευρώ για την πρώτη της mid-range συσκευή με Full View Screen.
«Με καινούριες συσκευές, νέες καμπάνιες, πραγματικά πελατοκεντρικό after sales service με δωρεάν Pick Up & Return ή Same Day Repair με επίσκεψη σε ένα από τα official centers σε Αθήνα ή Πάτρα, η εταιρεία ενισχύει ακόμα περισσότερο τη σχέση της με το καταναλωτικό κοινό, εμβαθύνοντας στον τρόπο με τον οποίο αυτό χρησιμοποιεί το smartphone του», αναφέρουν οι επιτελείς της εταιρείας.