Περισσότεροι Αμερικανοί ταξιδιώτες θέλουν να αγοράσουν ταξιδιωτική ασφάλιση τώρα από ό,τι πριν από την πανδημία, σύμφωνα με νέα μελέτη της Allianz Partners.
Με βάση τα δεδομένα τάσεων για τους πελάτες της Allianz διαπιστώθηκε ότι η πρόθεσηαγοράς ταξιδιωτικής ασφάλισης στις ΗΠΑ για ταξίδια στο εξωτερικό αυξήθηκε από 19% το 2019 σε 43% το 2022.
Ομοίως, η πρόθεση για αγορά ταξιδιωτικής ασφάλισης αυξήθηκε επίσης σε πέντε μεγάλες ευρωπαϊκές αγορές, δήλωσε η Allianz. Πρόκειται για το Βέλγιο, Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία και Ηνωμένο Βασίλειο. Συγκεκριμένα ανέβηκε από 12% το 2019 σε 26% το 2022.
«Ο ασφαλιστικός κλάδος παρέχει πλέον υπηρεσίες σε έναν πιο απαιτητικό και καλύτερα ενημερωμένο καταναλωτή, ο οποίος έχει αυξημένη επίγνωση τόσο για το πώς είναι καλή εξυπηρέτηση όσο και για το τι μπορεί να πάει στραβά», δήλωσε ο Joe Mason, επικεφαλής μάρκετινγκ για ταξίδια στην Allianz Partners. “Ως εκ τούτου, υπάρχει πολύ μεγαλύτερη πίεση στον ταξιδιωτικό κλάδο να προσφέρει ευέλικτες, απρόσκοπτες λύσεις”.