Τα αυξημένα κρούσματα κορωνοϊού αποθαρρύνουν τους καταναλωτές από το να επισκεφθούν τουριστικά websites.

Ενώ όλα τα τμήματα είχαν δει από μήνα σε μήνα βελτίωση στις επισκέψεις και τις κρατήσεις ιστότοπων τον Απρίλιο και τον Μάιο, οι ταξιδιωτικές τάσεις μειώθηκαν ξανά τον Ιούνιο και τον Ιούλιο. Αυτό αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα της Comscore Insight.

Ειδικότερα, επισημαίνεται ότι η αφοσίωση των καταναλωτών στους ταξιδιωτικούς ιστότοπους μειώνεται με τις ειδήσεις για αύξηση των περιπτώσεων COVID-19.

Συγκεκριμένα μειώθηκε ο χρόνος που αφιερώθηκε σε ταξιδιωτικούς ιστότοπους από τα μέσα Ιουνίου και τον Ιούλιο.

Αυτή η πτώση μεταφράστηκε στη συνέχεια σε μείωση των επισκέψεων σε ιστότοπους από τα τέλη Ιουνίου.

Η εταιρεία λέει ότι εάν η προηγούμενη δραστηριότητα μπορεί να βασιστεί στην πρόβλεψη μελλοντικής συμπεριφοράς, τα μοτίβα θα σήμαινε ότι οι ταξιδιωτικές κρατήσεις θα μειωθούν περαιτέρω τον Ιούλιο.