Σύνταξη: tourismtoday.gr

Οι καθαρές ζημίες της Hyatt Hotels Corporation μειώθηκαν στο δεύτερο 3μηνο του 2021 σε σύγκριση με το αντίστοιχο του 2020, σε 9 εκατομμύρια δολάρια.
Το προσαρμοσμένο EBITDA αυξήθηκε σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2020, σε 55 εκατομμύρια δολάρια.

Η προσαρμοσμένη καθαρή ζημία της Hyatt ήταν 117 εκατομμύρια δολάρια, στο δεύτερο τρίμηνο του 2021, σε σύγκριση με την 183 εκατομμυρίων δολαρίων, στο δεύτερο τρίμηνο πέρυσι.

“Τα αποτελέσματα του δευτέρου τριμήνου βελτιώθηκαν σημαντικά καθώς η ζήτηση ταξιδιού ανέβηκε απότομα σε ορισμένες αγορές, τονίζει ο Μαρκ Χοπλάζιαν διευθύνων σύμβουλος της Hyatt.

Η επιτάχυνση της ανάπτυξης RevPAR διεύρυνε τη λειτουργική μας μόχλευση. Και ως αποτέλεσμα δημιουργήσαμε θετικά προσαρμοσμένα EBITDA και λειτουργικές ταμειακές ροές στο τρίμηνο”.

Αποτελέσματα Hyatt Hotels Corporation β’ 3μηνου 2021

  • Οι καθαρές ζημίες μειώθηκαν σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2020 σε καθαρή ζημία 9 εκατομμυρίων δολαρίων.
  • Το προσαρμοσμένο EBITDA αυξήθηκε σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2020, σε 55 εκατομμύρια δολάρια.
  • Το RevPAR σε ολόκληρο το σύστημα αυξήθηκε στα 72,47 δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του 2021. Και μειώθηκε κατά 49,8% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2019.
  • Σε συγκρίσιμα ιδιοκτησιακά και μισθωμένα ξενοδοχεία RevPAR αυξήθηκαν στα 86,66 δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του 2021. Και μειώθηκε 53,4% σε σύγκριση με το δεύτερο τρίμηνο του 2019.
  • Καθαρή αύξηση δωματίων 7,1%.
  • Από τις 30 Ιουνίου 2021, η εταιρεία είχε ισοδύναμα μετρητών και βραχυπρόθεσμες επενδύσεις ύψους 1,737 εκατομμυρίων δολαρίων.

Αποδίδει η δυναμική των εμπορικών σημάτων της Hyatt

“Παρόλο που η ανάκαμψη είναι πιθανό να παραμείνει άνιση κατά τους επόμενους μήνες, παραμένουμε σίγουροι για τη συνεχή δυναμική της ανάπτυξης του RevPAR. Λόγω των θετικών μελλοντικών δεικτών στην επιχείρηση μας, λέει ο Μαρκ Χοπλάζιαν.

Επιπλέον, η δύναμη των εμπορικών σημάτων μας εξακολουθεί να αποδίδει. Και οδήγησε τη βιομηχανία στην αύξηση των καθαρών δωματίων.

Ανοίξαμε 100 ακίνητα τους τελευταίους δώδεκα μήνες. Και διατηρούμε έναν ισχυρό αγωγό που αντιπροσωπεύει πάνω από το 40% των υπαρχόντων δωματίων μας”.