Η συνδικαλιστική οργάνωση Verdi ζήτησε απεργία στην ομάδα LSF Skychefs της ομάδας Lufthansa.

Οι εργασίες θα ανασταλούν για 24 ώρες από τις 12 π.μ. την Πέμπτη 19 Δεκεμβρίου. Η απεργία θα επηρεάσει τη φόρτωση της τροφοδοσίας στα κέντρα της Φρανκφούρτης και του Μονάχου.

Ως αποτέλεσμα, η Lufthansa δεν θα είναι σε θέση να προσφέρει την τακτική ποικιλία ποτών και γευμάτων την Πέμπτη και πιθανώς τις δύο επόμενες ημέρες.

Δεν θα προσφέρονται γεύματα και ποτά στις εγχώριες και ευρωπαϊκές πτήσεις προς και από τη Φρανκφούρτη και το Μόναχο.

Όλες οι μακρινές πτήσεις προς τη Φρανκφούρτη και το Μόναχο περιλαμβάνουν την κανονική επιλογή γευμάτων και ποτών.

Η Lufthansa εκφράζει τη λύπη της για την ταλαιπωρία των επιβατών της.

Οι πελάτες που μεταβαίνουν στη Φρανκφούρτη και το Μόναχο ή ξεκινούν το ταξίδι τους σε αυτά τα αεροδρόμια έχουν πρόσβαση σε σταθμούς τροφοδοσίας στην περιοχή διέλευσης και αναχώρησης.

Αυτοί οι σταθμοί τροφοδοσίας θα προσφέρουν στους πελάτες δωρεάν σνακ και ποτά.

Επιπλέον, η Lufthansa θα αποζημιώσει το κόστος (μέχρι ένα λογικό επίπεδο και με την παρουσίαση μιας απόδειξης), εάν οι πελάτες προχωρήσουν στην αγορά των γευμάτων ή των ποτών για τον εαυτό τους. Τα ποτά πρέπει να αγοραστούν μόνο αφού περάσουν τον έλεγχο ασφαλείας.

Ανεξάρτητα από το αν η πτήση ενός πελάτη επηρεάζεται ή όχι από έλλειψη τροφοδοσίας η Lufthansa προσφέρει στους πελάτες της δωρεάν επαναδιαπραγμάτευση εάν:

· Οι κρατήσεις γίνονται σε ημερήσια γερμανική ή ευρωπαϊκή πτήση της Lufthansa από τις 19 μέχρι τις 21 Δεκεμβρίου

· Κρατούνται σε πτήση Lufthansa μακρινών αποστάσεων από τη Φρανκφούρτη ή το Μόναχο με αναχώρηση από τις 19 έως τις 21 Δεκεμβρίου

· Το εισιτήριο εκδόθηκε στις 18 Δεκεμβρίου 2019 ή αργότερα

Οι επιβάτες μπορούν να επαναπροσδιορίσουν την πτήση τους σε νέα ημερομηνία μέχρι και την 5η Ιανουαρίου 2020 (ημερομηνία ταξιδιού) αλλά η διαδρομή πρέπει να παραμείνει η ίδια. Αυτή η προσφορά εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα θέσεων στην ίδια κατηγορία.

Για τους πελάτες που επιθυμούν να ταξιδέψουν σε χαμηλότερη κατηγορία, η Lufthansa προσφέρει δωρεάν αναπροσαρμογή στην επόμενη χαμηλότερη κατηγορία αν υπάρχει διαθεσιμότητα θέσεων. Η Lufthansa θα επιστρέψει τη διαφορά.

Σε εξαιρετικές περιπτώσεις, οι πτήσεις ενδέχεται να ακυρωθούν. Οι επιβάτες της Lufthansa ερωτώνται εκ νέου για να ελέγξουν την κατάσταση της πτήσης τους στο www.lufthansa.com πριν από την αναχώρησή τους.

Οι επιβάτες που έχουν παράσχει τα στοιχεία επικοινωνίας τους θα ενημερωθούν προληπτικά για τυχόν αλλαγές κατάστασης της πτήσης τους μέσω SMS ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Οι μεμονωμένες λεπτομέρειες επικοινωνίας μπορούν να εισαχθούν, να προβληθούν ή να τροποποιηθούν ανά πάσα στιγμή στη διεύθυνση www.lufthansa.com στην ενότητα “Οι κρατήσεις μου”.

Οι επιβάτες μπορούν επίσης να ενημερώνονται αυτόματα σχετικά με τις αλλαγές κατάστασης της πτήσης τους μέσω του Facebook Messenger.