Σημαντικά χαμηλές παραμένουν οι τιμές και τα ποσοστά πληρότητας της Airbnb σε πόλεις κλειδιά, σύμφωνα με μελέτη της STR, η οποία συνέκρινε τις τάσεις των ξενοδοχείων με την απόδοση της Airbnb σε μια σειρά βασικών πόλεων παγκοσμίως. Για παράδειγμα, το Τόκιο του οποίου το ποσοστό πληρότητας άγγιζε το 84.8% τους 12 μήνες έως τον Ιούλιο του 2016, είχε επίσης την υψηλότερη πληρότητα από τις 13 πόλεις που πήραν μέρος στην έρευνα, φθάνοντας το 61,5%.

Τις ίδιες τάσεις με τον τομέα των ξενοδοχείων ακολουθεί και η πληρότητα των ακινήτων της Airbnb, με τις πόλεις που αντιμετωπίζουν υψηλή ζήτηση για δωμάτια ξενοδοχείου, να καταγράφουν επίσης υψηλά επίπεδα στην Airbnb. Συνολικά όμως, η πληρότητα και τιμές των ακινήτων της Airbnb είναι χαμηλότερες από τα αντίστοιχα νούμερα των ξενοδοχείων. Ενώ αυτό μπορεί να φαίνεται σαν μια φυσική τάση, επισημαίνει ωστόσο το συμπέρασμα ότι τα ξενοδοχεία και η Airbnb αλληλοσυμπληρώνονται, αντί να ανταγωνίζονται μεταξύ τους.

Ειδικότερα η STR μελέτησε τους τομείς διαμονής στη Βαρκελώνη, τη Βοστώνη, το Λονδίνο, το Λος Άντζελες, την πόλη του Μεξικού, το Μαϊάμι, τη Νέα Ορλεάνη, το Παρίσι, το Σαν Φρανσίσκο, το Σιάτλ, το Σίδνεϊ, το Τόκιο και την Ουάσιγκτον, αναλύοντας τα στοιχεία των ξενοδοχείων της σε συνδυασμό με τις πληροφορίες που παρέχονται από την Airbnb. Συνολικά, η πληρότητα των ξενοδοχείων βρέθηκε να είναι σημαντικά υψηλότερη από αυτή της Airbnb.

“Είμαστε ενθουσιασμένοι για να μοιραστούν τα ευρήματά μας από την πρώτη ολοκληρωμένη μελέτη για το θέμα αυτό που χρησιμοποιεί πραγματικά δεδομένα Airbnb και όχι ξύνεται σύνολο δεδομένων», δήλωσε ο Jan Freitag, ανώτερος αντιπρόεδρος STR για κατάθεση ιδέες.

Σύμφωνα με στελέχη της AIRBNB, τα στοιχεία αποκαλύπτουν ότι οι ιδιοκτήτες των ακινήτων της Airbnb δεν φαίνεται να αναπτύσσουν αποδοτικές στρατηγικές διαχείρισης με τρόπο τόσο αποτελεσματικό όσο οι ιδιοκτήτες των ξενοδοχείων. Συγκεκριμένα, οι πληρότητες των ξενοδοχείων είναι υψηλότερες από αυτές της Airbnb παρά το γεγονός ότι τα ξενοδοχεία χρεώνουν περισσότερο για τα δωμάτιά τους.

Αν Airbnb ανταγωνίζεται ξενοδοχεία σε οποιονδήποτε τομέα, φαίνεται να είναι η αγορά αναψυχής μακράς διαμονής. οι επισκέπτες Airbnb συνήθως μείνει περισσότερο από το μέσο όρο ξενοδοχείο επισκεπτών στις επτά αγορές των ΗΠΑ μελέτησαν? 46,5% του συνόλου των διανυκτερεύσεων Airbnb πωλήθηκαν ήταν μέρος μιας επτά ημερών ή μεγαλύτερη διαμονή. Σε σύγκριση, μόνο το 9% των ξενοδοχείων διανυκτερεύσεις αποδόθηκαν σε μάρκες μακράς διαμονής.
Ωστόσο, το μερίδιο της Airbnb στα επαγγελματικά ταξίδια (κατ ‘εκτίμηση ένα 10%) ήταν σημαντικά μικρότερο από το μερίδιο των ταξιδίων αναψυχής.

Κατά μέσο όρο, η πληρότητα των ξενοδοχείων ήταν σημαντικά υψηλότερη από ό, τι της Airbnb κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών. Η πληρότητα των ξενοδοχείων ήταν στο Σίδνεϊ (85,4%) και χαμηλότερη στην Πόλη του Μεξικού (68,7%), ενώ η πληρότητα της Airbnb ήταν υψηλότερη στο Τόκιο (61,5%) και χαμηλότερο στην Πόλη του Μεξικού (18,4%).

Η μέση ημερήσια τιμή αυξήθηκε σε όλες τις αγορές εκτός από μία (το Παρίσι) κατά την περίοδο των 12 μηνών, αλλά τα ποσοστά της Airbnb μειώθηκαν σε οκτώ αγορές και αυξήθηκαν σε πέντε. Συνολικά, το μερίδιο Airbnb στον τομέα της ζήτησης και των εσόδων στις υπό εξέταση αγορές ήταν μόλις 4% και 3%, αντίστοιχα.