Καλό φαγητό στα 30.000 πόδια και αυτή είναι η νέα τάση στις αεροπορικές εταιρείες. Όλο και περισσότεροι αερομεταφορείς επενδύουν και βελτιώνουν τα γεύματα στις πτήσεις τους και τις υπηρεσίες τροφοδοσίας.
Η Διεθνής Ένωση Αεροπορικών Μεταφορών (IATA) προέβλεψε ότι ο αριθμός των αεροπορικών ταξιδιών θα διπλασιαστεί μέχρι το 2035. Και η προσφορά γευμάτων πτήσης υψηλής ποιότητας είναι ένας τρόπος για να προσελκύσουν οι αεροπορικές εταιρείες περισσότερους πελάτες, σύμφωνα με την ΙΑΤΑ.
Μια μοναδική εμπειρία
Οι διακοπές αρχίζουν στο αεροπλάνο και μερικοί ταξιδιώτες λένε ότι το γεύμα κατά την πτήση μπορεί να μετατραπεί σε μια μοναδική εμπειρία.
Ως πρωταρχική τάση της αγοράς τροφοδοσίας κατά την πτήση, οι κορυφαίες αεροπορικές εταιρείες παρέχουν δωρεάν γεύματα σε επιβάτες προκειμένου να καταστήσουν πιο πλούσια την εμπειρία κατά την πτήση.
Ορισμένες από τις βελτιώσεις είναι η ανανέωση του τρέχοντος μενού, η αλλαγή της συσκευασίας των τροφίμων ή του τρόπου παρουσίασης τους και γεύματα που αγγίζουν μια μοναδική εμπειρία. Ηδη, πολλές αεροπορικές εταιρείες προσπαθούν να αναδείξουν τις τοπικές κουζίνες.
Τα γεύματα επηρεάζουν την επιλογή αεροπορικής εταιρείας
Έρευνα της Fact.MR διαπιστώνει ότι η αγορά τροφοδοσίας κατά την πτήση θα αυξηθεί κατά 9,5 δις δολάρια έως το τέλος του 2026. Και όλα αυτά για την προσφορά μιας πλούσιας εμπειρίας πτήσης στους ταξιδιώτες σε συνδυασμό με τη ζήτηση για υγιεινά γεύματα. Για τις αεροπορικές εταιρείες, αυτή η βοηθητική υπηρεσία αποτελεί άλλη πηγή εσόδων.
Υπάρχουν φορές που τα γεύματα κατά την πτήση επηρεάζουν τη λήψη αποφάσεων κατά την επιλογή μιας εταιρείας. Υπηρεσίες όπως τα γεύματα και η άνεση στο αεροπλάνο είναι παράγοντες που επηρεάζουν την επιλογή αεροπορικής εταιρείας όταν οι τιμές των εισιτηρίων είναι σχεδόν ίδιες.