Σύνταξη: tourismtoday.gr

Παρά τον αντίκτυπο της παραλλαγής Omicron στα τέλη του έτους, η Booking Holdings ανακοίνωσε ότι τα έσοδα και τα κέρδη της το τέταρτο τρίμηνο ήταν υψηλότερα από τα αναμενόμενα, στα 3 δις δολάρια για έσοδα και 940 εκατομμύρια δολάρια για προσαρμοσμένα EBITDA.

Τα στοιχεία είναι πολύ υψηλότερα από το 2020 και πλησιάζουν περισσότερο τα στοιχεία του 2019, όταν τα έσοδα το τέταρτο τρίμηνο ήταν 3,3 δις δολάρια και το προσαρμοσμένο EBITDA ήταν 1,3 δις δολάρια.

Σε συζήτηση των αποτελεσμάτων με αναλυτές, ο David Goulden οικονομικός διευθυντής της Booking Holdings, λέει ότι τα τριμηνιαία έσοδα ήταν υψηλότερα από τα αναμενόμενα λόγω των υψηλότερων μέσων ημερήσιων επιτοκίων, τα οποία αυξήθηκαν περίπου κατά 9% σε σταθερή συναλλαγματική βάση, κυρίως στην Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική και σε προορισμούς αναψυχής υψηλότερης ζήτησης.

Ο David Goulden λέει ότι τα υψηλότερα προσαρμοσμένα EBITDA πιστώνονται στα υψηλότερα από τα αναμενόμενα έσοδα και χαμηλότερα από τα αναμενόμενα λειτουργικά έξοδα που σχετίζονται με πάγια έξοδα.
Τα λειτουργικά έξοδα της εταιρείας ανήλθαν σε 8,5 δις δολάρια για το έτος.

Οι ακαθάριστες ταξιδιωτικές κρατήσεις το 4ο τρίμηνο του 2021 ήταν 19 δις δολάρια, σχεδόν ίσες με το ποσό των 21 δις για το 4ο τρίμηνο του 2019. Τα καθαρά έσοδα στο τρίμηνο ήταν 618 εκατομμύρια δολάρια, σε σύγκριση με τα καθαρά έσοδα 1,2 δις δολαρίων το τέταρτο τρίμηνο του 2019.

Για ολόκληρο το έτος 2021, τα οικονομικά μεγέθη της Booking Holdings πλησιάζουν επίσης στο πλήρες έτος 2019.

Τα έσοδα για ολόκληρο το έτος ήταν 11 δις δολάρια, σε σύγκριση με 15,1 δις δολάρια το 2019 και οι ακαθάριστες ταξιδιωτικές κρατήσεις ήταν 76,6 δις σε σύγκριση με 96,4 δις το 2019.

Το προσαρμοσμένο EBITDA εξακολουθούσε να είναι περίπου το ήμισυ του ποσού πριν από τον COVID -2,9 δις δολάρια το 2021 έναντι 5,9 δις το 2019.

Τα έξοδα μάρκετινγκ για το τέταρτο τρίμηνο του 2021 ήταν 974 εκατομμύρια δολάρια και για ολόκληρο το έτος 3,8 δις δολάρια.

Ο Glenn Fogel Διευθύνων Σύμβουλος της Booking Holdings, υπογραμμίζει ότι η εταιρεία είδε έναν «συνεχώς υψηλότερο συνδυασμό κρατήσεων από πελάτες απευθείας μαζί μας» το 2021 σε σύγκριση με το 2019.

«Ο άμεσος συνδυασμός μας βελτιώθηκε ακόμη και όταν είχαμε κλίση σε κανάλια μάρκετινγκ απόδοσης κατά τη διάρκεια του έτους, τόνισε.

Θα συνεχίσουμε να κλίνουμε προς τα κανάλια μάρκετινγκ απόδοσης με κατάλληλο ROI, καθώς προσπαθούμε να φέρουμε περισσότερη ζήτηση πελατών στην πλατφόρμα μας κατά τη διάρκεια της ανάκαμψης.

Εκτός από το μάρκετινγκ απόδοσης, θα χρησιμοποιήσουμε το μάρκετινγκ επωνυμίας ιδιαίτερα σε αγορές όπου επιδιώκουμε να αυξήσουμε την ευαισθητοποίηση των καταναλωτών για τα εμπορικά σήματα που αντιμετωπίζουν οι πελάτες μας.»

Συνδεδεμένη πρόοδος ταξιδιού

Ο Glenn Fogel λέει ότι η εταιρεία σημειώνει πρόοδο στη στρατηγική συνδεδεμένου ταξιδιού της, με περίπου 27% των ακαθάριστων κρατήσεων της Booking.com να διεκπεραιώνονται μέσω της πλατφόρμας πληρωμών της, από 22% το 2020 και 15% το 2019.

Η εταιρεία συνεχίζει επίσης να βελτιώνει τις κρατήσεις. την εφαρμογή για κινητά της com, για την οποία επισημαίνει ότι είναι το «κέντρο» της εμπειρίας συνδεδεμένου ταξιδιού.

Οι κρατήσεις μέσω κινητού αντιπροσώπευαν περίπου τα δύο τρίτα των συνολικών διανυκτερεύσεων δωματίων το 4ο τρίμηνο και ολόκληρο το έτος 2021, και η πλειονότητα αυτών προέρχονταν μέσω των εφαρμογών της εταιρείας.

Ο David Goulden τονίζει ότι το άμεσο κανάλι αυξήθηκε ως ποσοστό των διανυκτερεύσεων δωματίων το τέταρτο τρίμηνο και ολόκληρο το έτος 2021 σε σχέση με το 2020 και το 2019.

Μαζί με τη βελτίωση της εφαρμογής, η στρατηγική συνδεδεμένου ταξιδιού βασίζεται στην ανάπτυξη των κατακόρυφων πτήσεων, των αξιοθέατων και της επίγειας μεταφοράς.

Οι ακαθάριστες κρατήσεις της Booking.com που υποβάλλονται σε επεξεργασία μέσω της πλατφόρμας πληρωμών της, ήταν πέρυσι στο +22% από το 2020 και +15% από το 2019.

Επιφυλακτική αισιοδοξία

Ο Glenn Fogel δηλώνει ενθουσιασμένος για την ενσωμάτωση της ομάδας Getaroom μετά την εξαγορά της εταιρείας με έδρα το Ντάλας από την Booking Holdings για 1,2 δις δολάρια, η οποία έκλεισε τον Δεκέμβριο.

«Είμαι βέβαιος, τόνισε ότι η συνδυασμένη στρατηγική συνεργασία της Priceline και της Getaroom θα βελτιώσει τη διανομή B2B για τους συνεργάτες ξενοδοχείων.
Και θα προσφέρει μια ισχυρή στοίβα τεχνολογίας διαμονής για συνεργάτες που θα βοηθήσουν στην περαιτέρω βελτίωση των προσφορών μας στη Βόρεια Αμερική.

Καθώς κοιτάμε μπροστά για το 2022 και ενθαρρύνει η γρήγορη ανάκαμψη στις κρατήσεις που έχουμε δει μέχρι στιγμής φέτος για το καλοκαίρι.

Αν και αναμένουμε να δούμε κάποια αστάθεια στις τάσεις ως αποτέλεσμα των συνεχιζόμενων επιπτώσεων του COVID, είμαι σίγουρος για τη συνεχιζόμενη ανάκαμψη της ταξιδιωτικής ζήτησης παγκοσμίως.

Συνολικά πιστεύουμε ότι είμαστε σε καλή θέση για να συνεχίσουμε να καλύπτουμε τη ζήτηση ταξιδιών. Και θα συνεχίσουμε το έργο μας ακολουθώντας τις στρατηγικές μας προτεραιότητες.

Όπως έχω ξαναπεί, σκεφτόμαστε την επιχείρηση μας πέρα ​​από την επιστροφή στα επίπεδα ζήτησης του 2019. Και εστιάζουμε στην οικοδόμηση μιας μεγαλύτερης και ταχύτερα αναπτυσσόμενης επιχείρησης, με περισσότερα προϊόντα που παράγουν περισσότερα κέρδη μετά την πλήρη ανάκαμψη και για μεγάλο χρονικό διάστημα τρέξιμο».