Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το δεύτερο Working Nomads – “The Nautical Edition”, ένα καινοτόμο και δημιουργικό εταιρικό πρόγραμμα απομακρυσμένης εργασίας, που διοργάνωσε ο όμιλος Tripsta S.A. (travelplanet24, airtickets® & tripsta).

Το πρόγραμμα Working Nomads ξεκίνησε για πρώτη φορά το καλοκαίρι του 2016, με την tripsta να διοργανώνει το Working Nomads – “The Greek Summer Edition”, δίνοντας την ευκαιρία στους εργαζομένους να δουλέψουν από απόσταση για 3 ημέρες, από ένα Ελληνικό νησί.

H tripsta, επενδύοντας στην τεχνολογία και στην ενίσχυση της ομαδικότητας, αποφάσισε να καθιερώσει το πρόγραμμα και για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά με την ανανεωμένη έκδοση: Working Nomads –

“The Nautical Edition” δίνοντας την ευκαιρία στους υπαλλήλους της να εργαστούν «εν πλω» σε ένα υπέροχο yacht.

Οι Working Nomads, καταφέρνουν να ενισχύσουν την αποτελεσματικότητά τους μέσα στην ομάδα και να αυξήσουν το κίνητρό τους για εργασία.

Η δεύτερη έκδοση του Working Nomads – “The Nautical Edition” είχε διάρκεια 4 ημέρες από 25/09/2017 έως 28/9/2017 και συμμετείχαν συνολικά 64 υπάλληλοι από 5 διαφορετικά τμήματα της εταιρείας.

Η κάθε ομάδα αποτελούνταν από 16 άτομα και συμμετείχε σε ένα αξέχαστο ημερήσιο cruise με στόχο να εργαστεί σε ένα ομαδικό project.

Χρυσός χορηγός του Working Nomads – “The Nautical Edition”, ήταν η Instayacht – μία καινοτόμα πλατφόρμα ενοικίασης σκαφών για ημερήσιο ή chartering cruising, οργανωμένο από μια πλατφόρμα που ενώνει όλους τους ιδιοκτήτες σκαφών με τους λάτρεις της περιπέτειας στη θάλασσα.

Το σκάφος που φιλοξένησε τους tripstars ήταν το Amanda, ένα συλλεκτικό yacht του στόλου της Instayacht με μοναδική αισθητική.

Το Working Nomads, εμπνεύστηκε και υλοποίησε το Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας της tripsta και προωθεί την εργασία από απόσταση, η οποία είναι η νέα τάση σε όλες τις σύγχρονες τεχνολογικές εταιρείες.

Το πρόγραμμα έχει καθιερωθεί σαν ένα εταιρικό γεγονός το οποίο θα πραγματοποιείται τουλάχιστον 1 φορά το χρόνο σε διαφορετικές εκδοχές.

Στο τέλος του προγράμματος, πραγματοποιήθηκε εσωτερική έρευνα, με τους συμμετέχοντες να βαθμολογούν την εμπειρία αυτή με 4,7 στα 5 αστέρια.

Η Κέλλη Παναγιωτίδου, HR Director της Tripsta S.A. δήλωσε:

«Οι αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον που έχει επιφέρει η πρόοδος της τεχνολογίας τα τελευταία χρόνια είναι πραγματικά εντυπωσιακές.

Η δυνατότητα του να παραμένει κάποιος συνδεδεμένος στο διαδίκτυο, απ’ όπου κι αν βρίσκεται, έδωσε μια νέα διάσταση στον παραδοσιακό χώρο εργασίας.

Οι εργαζόμενοί μας που συμμετέχουν στα προγράμματα Working Nomads είναι εξίσου, αν όχι περισσότερο αποδοτικοί.

Η απομακρυσμένη εργασία είναι ένα παγκόσμιο φαινόμενο και είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που το εφαρμόζουμε με επιτυχία».

Τripsta S.A.

Το 2005, δύο νέοι επιχειρηματίες με ανήσυχο πνεύμα ίδρυσαν μια Startup εταιρεία σε μια πόλη με ιστορία και άφθονους τουριστικούς πόρους, την Αθήνα. Η εταιρεία ήταν η travelplanet24.

Σήμερα, λειτουργώντας σε 45 χώρες παγκοσμίως, το online ταξιδιωτικό γραφείο μας ονομάζεται tripsta, και θεωρείται πρωτοπόρος στον χώρο της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας.

Τα brand μας travelplanet24, airtickets & tripsta εξυπηρετούν περισσότερο από ένα εκατομμύριο πιστούς ταξιδιώτες που επιθυμούν να ταξιδέψουν με αεροπλάνο, τρένο ή πλοίο σε όλο τον κόσμο.

Με γραφεία στην Αθήνα, το Βουκουρέστι και την Κωνσταντινούπολη, 280 ικανοί συνεργάτες δουλεύουν καθημερινά για να διασφαλίσουν στους πελάτες που μας εμπιστεύονται, εγγυημένα χαμηλές τιμές εισιτηρίων καθώς και άμεση εξυπηρέτηση όλο το 24ώρο.