Σύνταξη: tourismtoday.gr

Ο Eurostar Group αποκάλυψε την νέα του επωνυμία και εμφάνιση καθώς προβλέπει ότι ο αριθμός των επιβατών στις μάρκες Eurostar και Thalys θα αυξηθεί από 19 εκατομμύρια το 2019 σε 30 εκατομμύρια ετησίως έως το 2030.

Το νέο προφίλ του ομίλου θα εμφανιστεί σε όλα τα στοιχεία της επιχείρησης  -συμπεριλαμβανομένων και των 51 τρένων της- έως το τέλος του 2023.

Ο όμιλος δημιουργήθηκε με τη συγχώνευση της Eurostar και της ευρωπαϊκής εταιρείας Thalys πέρυσι. Η κοινή επιχείρηση θα λειτουργεί με το σήμα Eurostar στο μέλλον.

Έχει επιλέξει ένα «εμβληματικό αστέρι» ως σύμβολο της και θα έχει ένα νέο λογότυπο εμπνευσμένο από το l’Etoile du Nord, την αρχική σιδηροδρομική υπηρεσία που συνδέει το Παρίσι, τις Βρυξέλλες και το Άμστερνταμ.

Το νέο branding, το οποίο θα παρουσιαστεί από τον Οκτώβριο, θα διαθέτει «μια παλέτα 10 χρωμάτων, που θα φέρουν πιο ζεστές αποχρώσεις αντιπροσωπευτικές της μάρκας Thalys».

«Η νέα μας επωνυμία, θα αυξήσει την προβολή μας, θα μας βοηθήσει να γίνουμε η ραχοκοκαλιά των βιώσιμων σιδηροδρόμων υψηλής ταχύτητας στην Ευρώπη και θα μας στηρίξει στη φιλοδοξία μας να διπλασιάσει τον αριθμό των επιβατών κατά την επόμενη δεκαετία, δήλωσε η Gwendoline Cazenave, διευθύνουσα σύμβουλος του Eurostar Group.

Οι πελάτες μας θα μπορούν να απολαμβάνουν την ίδια ποιότητα υπηρεσιών στο ενοποιημένο δίκτυο μας, που συνδέει επιχειρηματικούς και ψυχαγωγικούς προορισμούς σε πέντε ευρωπαϊκές χώρες.

Ως όμιλος Eurostar βρισκόμαστε σε μια μοναδική θέση να ανοίξουμε το επόμενο κεφάλαιο για τα σιδηροδρομικά ταξίδια και να οδηγήσουμε τη στροφή των μεταφορών από τα οδικά και αεροπορικά ταξίδια σε σιδηροδρομικά».