Δυναμικό ξεκίνημα για τη Nelios στο πρώτο τετράμηνο του 2021 διευρύνοντας το δίκτυο των συνεργαζόμενων ξενοδοχείων.
Ενδεικτικά ορισμένες από τις νέες προσθήκες στο portfolio της εταιρείας είναι:
● Doryssa Hotels & Resorts – Σάμος
● Tropicana hotel – Μύκονος
● Giannoulis Hotels & Resorts – Χανιά
● O ξενώνας Ρούγα της Βαμβακούς
● Nimbus Hotels – Μύκονος & Σαντορίνη
● F Zeen Hotel – Κεφαλονιά
● Olea All Suite Hotel – Ζάκυνθος
● Vanoro 5* Boutique Hotel – Θεσσαλονίκη (New Opening)
Παράλληλα με τις νέες προσθήκες, η Nelios προχωρά στην περαιτέρω ανάπτυξη και αρκετών
υφιστάμενων συνεργασιών όπως:
● Την ανάπτυξη νέων websites για τα ξενοδοχεία του ομίλου Harmony Resorts στη Ρόδο
● Την ανάπτυξη νέου website για τον όμιλο Andronis στην Σαντορίνη
● Την ανάπτυξη νέου website για το Euphoria Retreat στον Μυστρά
● Τη διεύρυνση της συνεργασίας με τα Brown Hotels και στα νέα ξενοδοχεία του ομίλου
● Τη διενέργεια της digital καμπάνιας FiloxeneiaMou για το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο
“Από τον Οκτώβριο μέχρι και σήμερα παρατηρούμε μία αύξηση της τάξης του 45% στα incoming leads σε σχέση με το 2019” δηλώνει η Λίνα Καστρίτη Chief Commercial Officer της Nelios, και συνεχίζει λέγοντας πως “πρόκειται για την ισχυρότερη ζήτηση στην ιστορία της εταιρείας”.
“Είναι πολύ θετικό ότι τα ελληνικά ξενοδοχεία επενδύουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό τους βελτιώνοντας την διαδικτυακή τους εικόνα. Τα δίκτυα διανομής και πωλήσεων δεν θα είναι ποτέ πια ίδια, αλλάζουν ταχύτατα και η επόμενη μέρα έχει ως κοινό παρονομαστή το διαδίκτυο” δηλώνει ο Σερίφης Δημήτρης CEO της εταιρείας.
Η Nelios κατέχει ηγετική θέση στην Ελλάδα ως το πλέον επιτυχημένο Digital Marketing Agency για ξενοδοχειακές επιχειρήσεις. Αποστολή της είναι η αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος της χώρας, βελτιώνοντας την κερδοφορία των ελληνικών ξενοδοχείων μέσω της προσέλκυσης περισσότερων απευθείας κρατήσεων. Με παρουσία 13 και πλέον χρόνια στην ελληνική αγορά, διαθέτει πάνω από 350 ξενοδοχεία στο portfolio της και ετήσιο ρυθμό ανανέωσης των συμβολαίων της πάνω από 96%.