Η παγκόσμια πλατφόρμα ψηφιακών ταξιδιών Agoda ξεκίνησε την Indiagenous Travel Survey 2021 ως μέρος μιας εκστρατείας για την προώθηση των εγχώριων ταξιδιών στην Ινδία.

Η πλατφόρμα, με πάνω από 100.000 ακίνητα στην Ινδία και 2,9 εκατομμύρια σε όλο τον κόσμο, διαπίστωσε ότι το 79% των Ινδών έχουν επισκεφτεί από δύο έως δέκα πολιτείες, σύμφωνα με την έρευνα, με περισσότερους από τους μισούς να έχουν επισκεφτεί δύο έως πέντε πολιτείες.

Η έρευνα India-genous της Agoda ξεκινά ως μέρος της ταξιδιωτικής εκστρατείας Indiagenous της Agoda που στοχεύει να αναδείξει την ποικιλομορφία και την ομορφιά της Ινδίας συνεργαζόμενος με παράγοντες επιρροής για τη δημιουργία περιεχομένου κοινωνικών και ψηφιακών μέσων που φωτίζει υπέροχα καταλύματα, φαγητό, τέχνη, πολιτιστική κληρονομιά και σημεία φυσικής ομορφιάς σε όλη τη χώρα.

Η Έρευνα για την Ινδία βρήκε το Δελχί στην πρώτη θέση προτιμήσεων προορισμών με τη Μαχαράστρα στη δεύτερη θέση, ακολουθούμενη από την Καρνατάκα στην τρίτη και από κοινού τέταρτη το Ταμίλ Ναντού και το Ούταρ Πραντές ως οι πολιτείες ή τα εδάφη της ένωσης με τις περισσότερες επισκέψεις σε όλη την Ινδία.

Το 48% των Ινδών έχουν επισκεφθεί την πρωτεύουσα του Νέου Δελχί, με το 40% να επισκέπτεται τη Μαχαράστρα και το 31% την Καρνατάκα. Ρίχνοντας μια πιο βαθιά ματιά στις περιοχές της ένωσης εκτός από το Δελχί, το Chandigarh κατατάσσεται στη δεύτερη θέση στη λίστα των περιοχών της ένωσης με τις περισσότερες επισκέψεις για τους Ινδούς, με το Τζαμού και το Κασμίρ στην τρίτη θέση.

«Γνωρίζουμε ότι οι Ινδοί λατρεύουν τα ταξίδια και φυσικά υπάρχουν βασικοί προορισμοί όπως το Δελχί, η Μαχαράστρα ή το Ούταρ Πραντές που απευθύνονται τόσο σε Ινδούς όσο και σε διεθνείς ταξιδιώτες που θέλουν να εξερευνήσουν τις διαφορετικές και θεαματικές ακτές της Ινδίας. Καθώς τα ταξίδια συνεχίζονται, οι OTA όπως η Agoda μπορούν να βοηθήσουν τους συνεργάτες μας σε ξενοδοχεία και καταλύματα να προσεγγίσουν και να συνδεθούν με εγχώριους και διεθνείς ταξιδιώτες. Μέσω πρωτοβουλιών όπως οι Ειδικές Προσφορές της Agoda, μπορούμε να βοηθήσουμε στη μεγιστοποίηση του αποθέματος για τους συνεργάτες είτε βρίσκονται στους πρόποδες του Ooty είτε στη μητρόπολη της Μπανγκαλόρ», δήλωσε ο Krishna Rathi, Country Director της Agoda σε Ινδία, Σρι Λάνκα και Νεπάλ.

Οι συστάσεις φίλων πηγή ταξιδιωτικής έμπνευσης

Οι Ινδοί εκτιμούν τις απόψεις των φίλων και των οικογενειών τους όταν πρόκειται να αντλήσουν οι ίδιοι ταξιδιωτική έμπνευση, ακολουθούμενοι στενά από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης (Instagram) και τα ταξιδιωτικά ιστολόγια. Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι τα άτομα κάτω των 35 ετών είναι λιγότερο πιθανό να λάβουν ταξιδιωτική έμπνευση από φίλους και συγγενείς σε σχέση με τα άτομα άνω των 35 ετών και είναι πιο πιθανό να αναφέρουν τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.

«Πρωτοβουλίες όπως η καμπάνια India-genous μάς δίνουν την ευκαιρία να παρουσιάσουμε ακίνητα συνεργατών και να προσελκύσουμε το ενδιαφέρον σε διάφορα μέρη της Ινδίας ή να δούμε ξανά δημοφιλή σημεία με φρέσκια ματιά. Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης επηρεάζουν τις αποφάσεις αγοράς των ταξιδιωτών, οπότε δημιουργώντας βίντεο και αναρτήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορούμε να μοιραστούμε το μήνυμά μας για την Ινδία και να συμβάλουμε στην αύξηση του ενδιαφέροντος για εξερεύνηση πόλεων, κωμοπόλεων και επαρχίας σε όλη την Ινδία», προσθέτει.

Όσον αφορά την ταξιδιωτική έμπνευση ανά περιοχή, οι Νότιοι Ινδοί είναι πιο πιθανό να εμπνευστούν από φίλους και οικογένεια, ακολουθούμενοι από εκείνους από τη Δύση, τον Βορρά και την Ανατολή.

Όσον αφορά τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, οι ερωτηθέντες από τη Δύση είναι πιο πιθανό να εμπνευστούν από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από οποιαδήποτε άλλη περιοχή, ακολουθούμενοι από τους Ινδιάνους της Βόρειας και Νότιας στη δεύτερη θέση και την Ανατολή στην τέταρτη θέση

Τρία κορυφαία κίνητρα για ταξίδια

Τα τρία κύρια κίνητρα των Ινδών για ταξίδια είναι τα τοπία (68%), το φαγητό (50%) και οι τέχνες και ο πολιτισμός (43%). Οι γυναίκες ερωτηθέντες είναι πιο πιθανό από τους άνδρες συναδέλφους τους να παρακινηθούν να ταξιδέψουν για τοπία (γυναίκες 73% – άνδρες 64%) και φαγητό (γυναίκες 54% – άνδρες 48%)

Οι άνδρες Ινδοί ερωτηθέντες είναι πιο πιθανό από τις γυναίκες να παρακινηθούν να ταξιδέψουν για ιστορία (γυναίκες 34% και άνδρες 40%) και αθλήματα (γυναίκες 20% – άνδρες 30%)

Τα πέντε κορυφαία κίνητρα για ταξίδια είναι: #1 Τοπίο, #2 Φαγητό, #3 Τέχνες & Πολιτισμός, #4 Γνωρίστε νέους ανθρώπους από διαφορετικά μέρη, #5 Ιστορία

Οι ηλικίες 25-34 ετών είναι η ηλικιακή ομάδα που είναι πιο πιθανό να παρακινηθεί να ταξιδέψει από το ιστορικό, ενώ οι 18-24 ετών είναι η ηλικιακή ομάδα που είναι πιο πιθανό να παρακινηθεί να ταξιδέψει από το φαγητό

Η ευεξία επιλέγεται περισσότερο από την ηλικιακή ομάδα 45+