Την ετήσια έκθεση που περιγράφει πώς η εταιρεία συνεχίζει να συμβάλλει στη δημιουργία μιας πιο προσιτής, δίκαιης και βιώσιμης ταξιδιωτικής βιομηχανίας δημοσίευσε πρόσφατα η Expedia.

Η Έκθεση Global Impact 2021 διαπίστωσε ότι η εταιρεία συνέχισε να διατηρεί το καθεστώς ουδέτερου άνθρακα από το 2017 και αγόρασε ηλεκτρική ενέργεια από ανανεώσιμες πηγές ισοδύναμη με το 100% της παγκόσμιας κατανάλωσης των γραφείων της.

Παράλληλα έχει δώσει ενημερωμένες οδηγίες για την προώθηση δραστηριοτήτων που τηρούν τα πρότυπα καλής μεταχείρισης των ζώων.

 

Η έκθεση υπογράμμισε επίσης τη συνεργασία της εταιρείας με την UNESCO για μια πρώτη στον κλάδο υπόσχεση Αειφόρου Τουρισμού, καθώς και τις προσπάθειες να χρησιμοποιήσει την ταξιδιωτική της πλατφόρμα για τον εντοπισμό περιεκτικών ταξιδιωτικών επιλογών, όπως ξενοδοχεία που φιλοξενούν LGBTQIA+ άτομα.

«Σύμφωνα με την έρευνά μας, το 65% των ταξιδιωτών είναι πιο πρόθυμοι να κάνουν κράτηση με ταξιδιωτικούς παρόχους που προσδιορίζουν τις πρακτικές τους ως περιεκτικές», δήλωσε η Αντιπρόεδρος του Ομίλου ExpediaAditi Mohapatra. “Οι ταξιδιώτες, οι συνεργάτες και οι κοινότητες αναζητούν πιο υπεύθυνες επιλογές και αναζητούν από εμάς πόρους και έμπνευση.”

Όσον αφορά στον αντίκτυπο του Ομίλου Expedia στην κοινότητα, πάνω από 2.500 εργαζόμενοι συμμετείχαν στον 10ο ετήσιο Μήνα Φροντίδας της εταιρείας και η επωνυμία έδειξε συνεχή δέσμευση στην εκπροσώπηση του φύλου και της φυλετικής/εθνοτικής εκπροσώπησης.

Επιπλέον, ο Όμιλος Expedia εργάστηκε με τους εταίρους, τις κοινότητες και τους ταξιδιώτες του για να εκμεταλλευτεί αυτή τη δυναμική προς θετικό αντίκτυπο, συμπεριλαμβανομένης μιας δωρεάς 10,5 εκατομμυρίων δολαρίων στη UNICEF για την υποστήριξη της δικαιοσύνης εμβολίων μέσω της πρωτοβουλίας Give the World a Shot.