Οι προορισμοί θα είναι πιο σημαντικός παράγοντας από την τιμή ή το εμπορικό σήμα για τους πελάτες κρουαζιέρας το επόμενο έτος, σύμφωνα με δημοσκόπηση από το cruise.co.uk.
Η έρευνα σε σχεδόν 1.000 πελάτες βρήκε ότι το 44% κατέταξε τον προορισμό ως τον κύριο παράγοντα για να αποφασίσει κανείς ποια κρουαζιέρα θα κλείσει για διακοπές.
Το ένα τέταρτο των ερωτηθέντων είπε ότι η τιμή θα ήταν το κύριο μέλημά τους, ενώ ένας άλλος παράγοντας είναι η προτιμώμενη επωνυμία.
Τα συγκεκριμένα πλοία και οι ημερομηνίες αναχώρησης ήταν στις χαμηλότερες εκτιμήσεις, καθένα από τα οποία προτάθηκε μόνο από το 5% των ερωτηθέντων.
Η Cruise.co.uk ανέφερε ότι αναμένει οι βασικές κρατήσεις για τη Μεσόγειο και την Καραϊβική θα είναι και πάλι στην κορυφή των λιστών των best-seller το 2023, όπως το 2022.
Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος Tony Andrews είπε ότι τα εξατομικευμένα πακέτα που ενσωματώνουν στοιχεία κρουαζιέρας και εκδρομές στη στεριά γίνονται όλο και πιο δημοφιλή.