Σύνταξη: tourismtoday.gr
Με την αύξηση της διανομής εμβολίων COVID-19, οι τουρίστες προσβλέπουν σε αποδράσεις την άνοιξη και το καλοκαίρι.
Πολλοί συνεχίζουν να επιλέγουν τα ταξίδια με αυτοκίνητο ως τον προτιμώμενο τρόπο μεταφοράς τους, σύμφωνα με νέα έρευνα του Expedia Group.
Οι τουρίστες παγκοσμίως θεωρούν ασφαλέστερη την οδήγηση αυτοκινήτου από άλλους τρόπους μεταφοράς. Αυτό δείχνουν τα στοιχεία για ταξίδι τον Απρίλιο έως τον Σεπτέμβριο του 2021.
Το 60% των ταξιδιωτών της Βόρειας Αμερικής είναι πρόθυμοι να κάνουν ένα οδικό ταξίδι κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Πολλοί ταξιδιώτες είναι διατεθειμένοι να οδηγήσουν ώρες
Οι Αμερικανοί είναι πρόθυμοι να οδηγήσουν έως και 8,6 ώρες για ένα ταξίδι αναψυχής κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Οι ηλικιωμένοι τουρίστες μάλιστα είναι διατεθειμένοι να κάνουν μεγαλύτερες διαδρομές:
- 13,1 ώρες για την γενιά Silent (γεννήθηκαν μεταξύ 1928-1945).
- 10,6 ώρες για τους Baby Boomers (γεννήθηκαν μεταξύ 1946-1964).
Ευκαιρία για στόχευση εγχώριων ταξιδιωτών
Από τον Μάρτιο του 2021, τα δεδομένα της Expedia δείχνουν ότι οι παγκόσμιες αναζητήσεις για αποδράσεις αντιστοιχούσαν:
- Έως και 21 ημέρες πριν από το ταξίδι 50%.
- Από 31-60 ημέρες πριν από το ταξίδι 15%.
Σε ιστότοπους του Ομίλου Expedia στις ΗΠΑ και τον Καναδά, οι αναζητήσεις για εσωτερικά ταξίδια συνεχίζουν να ξεπερνούν τις διεθνείς.
- Στις ΗΠΑ, το 80% των αναζητήσεων ήταν εγχώριες.
- Στον Καναδά οι εγχώριες αντιστοιχούσαν στο 65% των αναζητήσεων.
Τα δεδομένα δείχνουν ότι οι έμποροι προορισμού και οι εταιρείες ενοικίασης αυτοκινήτων στη Βόρεια Αμερική έχουν την ευκαιρία να στοχεύσουν εγχώριους ταξιδιώτες.
Με τους τουρίστες να επιθυμούν να κάνουν μεγαλύτερα οδικά ταξίδια, οι γεωγραφικές παράμετροι για καμπάνιες της αγοράς επεκτείνονται. Κάτι που σημαίνει ότι αυξάνεται επίσης το δυνητικό κοινό.